Illerkalas den 16 juli i Skåne
Den 16 juli tänkte vi hålla det årliga illerkalaset här nere i Skåne. Vi träffas kl 16 antingen i Svedala el Landskrona för att grilla (var o en tar själv med sig något att grilla).
Kaffet och tårta står Illercafe för.
De illrar som vill vara med i pressentbytet tar med en pressent för 30 kr. Det blir ju inget riktigt kalas om man inte får pressenter ju.
Anmälan görs till maj-britt@illercafe.com
VÄLKOMNA

Mmmmmm! Illercafés mumsiga tårta
!!!!

Argh, är nog upptagen fram till sju :( Kanske man kan komma iväg tidigare…
har inte råd att ta mig till varken svedala eller Landskrona. 
#1 Ja den får du inte missa 
#2 Vad är viktigare än en illerpromenad … hehe
Det skulle vara trevligt om du kunde komma ifrån.
#3 Synd… annars om du tagit dig ner hit så kunde du åka med mig vidare om det blir i svedala

Då kanske man Äntligen kan lyckas ta sig till en illerträff:P Har ju lyckats komma saker mellan innan=)

Oh på min födelsedag också hehe. Passar ju bra
Kan man få en iller i födelsedagspresent då? 
#6, bättre present finns inte, packa in den i ett stort paket med många små små hål o med rosa rosett hahahaha
# 5 Trevligt
#6. Önska kan man alltid o blir där någon iller över när kalaset är slut så är det din 

#6 Ta med en dunk Whisky och bjud hejvilt, så är det större chans att någon glömmer ta med alla sina pälsar hem
.
Men det kan ju visserligen bli helt tokigt och ingen får med sig rätt iller hem heller, eller så står du där med 25 illrar, medans mattar och hussar kravlar dyngraka omkring i buskarna =))
#9, hahahhahha vilken syn o vakna sen på morron o upptäcka "oj jag har fått med mig fel iller/illrar hem" hahahaha

#10 Om jag vaknar med ex antal albinos i mitt hem så lovar jag att snarast kontakta beroendecentrum och söka lämplig hjälp…
Fast när jag tänker efter så kan det kanske bara betyda att det är dax att skaffa bättre glasögon ;)
#11, HAHAHAHAHA , jag snäller av hahhaa

Du är lättroad du :)
Ett gäng albinos kan man skylla på dålig syn. Det finns ju värre scenario. Vakna med klösmärken över hela kroppen och upptäcka att det inte alls var illrar man fick med sig hem, utan en vild räv och en Shetlandsponny…. DÅ är det verkligen dax att söka hjälp…!

Ber genast om ursäkt för att jag flippar ut kalastråden
.
Försvarar mig med för mycket sol och att jag sitter i min ensamhet och testar en ny vodka med smak av Päron, Jordgubbar och Mint!! Har så vansinnigt tråkigt… alla min 3 lekkamrater har flytt utomlands och illrarna vill inte föra intressanta diskussioner med mig!!! 

#7 Oooh ja, ett sånt paket vill jag ha =)
#8 Tror du jag kan ha sån tur? =p
#9 Vilket partaj det hade blivit =)
#13 haha, då är det illa!

#15 Oh hej Marlene! Väntar på att du ska höra av dig ;)

Hej Lillan! =) Jag hör av mig snart!!! =)
hehehhe du e rolig Lillan, I denna värme kan man inte vara annat än lättroad hahaha
#14.. Verkar som om du redan har börjat kalasa 
Jag funderar lite på hur man kan få klösmärke av en ponny 
Nu är det bestämt att det blir i svedala. Jag kör från Landskrona och jag kan ha med några i bilen,
Putt

Nu har vi kollat tågtiderna. Vi kan välja mellan 2 tåg. Ett som anländer 15:37 eller nästa som anländer 16:07.
Som vanligt kommer vi att behöva skjuts från och till stationen ;)
Hoppas att vi får ett underbart väder!
det ska vi nog kunna fixa om jag siktar in mig på 15.37 tåget så är jag där lagom till 16.07 
Kolla med MajBritt där är kanske någon som tom hittar till stationen som kan hämta dig

#23 Mailade Maj-Britt, men fick det i retur, så jag vet ej om det kom fram?
Vi får väl se på torsdag om någon dyker upp och hämtar oss, annars ringer vi dig ;)
Om jag sätter ut rätt adress så ska det nog gå 

#25 Aha! Hmm, får väl prova med det då ;)
Men, men, men… Jag jobbar ju till 18.00! BLÄH! Orättvist! 

#27 visst är världen orättvis ibland ;)

#27 och 28. Man ska visserligen inte uppmana till skolk… Men det här är ju en nödsituation av allra största vikt ;)
Komsikomsikomsi =))
Jobbar på fritids en vecka… Stänger. Ingen annan personal. Kan definitivt inte skolka…
#29, hahahaha
Måste be 1000 gånger om ursäkt för att jag har satt ut helt fel datum.
För att det ska bli rätt så hör av er till Maj-Britt eller Maj-Lousie som fixar kalaset så får ni rätt information..
http://www.illercafe.com/index.php?page=illercafe.htm