Julträff i Göteborg del 1
Svenska Tamillerföreningens julfest
Förra året, strax innan jul samlades ca 25 illerägare och lika många illrar i min lilla etta…Det var denna träff som gav uttrycket "finns det hjärte rum så finns det stjärte rum", för trångt var det, men oj va trevlig!
Så mot bättre vetande ger vi oss på det igen!
Lördagen den 16 December klockan 15.00 är det julfest i Göteborg!
Vi kommer att erbjuda ett enkelt julbord med lite smått och gott som hör julen till.
Vi kommer även att ha julklapps byte för dem som vill, då gäller det att ta med en present per iller (ca 25 kr/st).
Alla är välkomna oavsett förening, iller ägare eller ej!
Det kommer även att finnas möjlighet att köpa fina iller saker, t.ex iller-pepparkaksform, iller örhängen, brosch, flaskkork, iller kläder å massa annat smått och gott! Så ladda plånboken och köp lite fina sista minuten julklappar!
Amhs iller torg kommer även att medverka, kanske köpa en fin tomteluva nu till jul?
Anmälan görs till 0709-616782 eller sara.edsler@comhem.se senast den 13 December, i samband med anmälan får ni även vägbeskrivning. Lämna namn på dem som kommer och antalet illrar ni tänker ta med er.
OBS: Då vi inte är en lokalgrupp är träffen till självkostnadspris, och kostar 30 kr.
Så ta med er erat bästa julhumör och fira in julen med oss!
Hjärtligt välkomna
Sara och Hanna
OBS! Efter tråkigheter med öronskabb på tidigare träffar ber vi er kontrollera att er iller inte har öronskabb innan ni kommer.
Öronskabb märks genom att illern kliar sig ovanligt ofta samt har en svartaktig sörja I öronen. Eftersom öronskabb är otroligt smittsamt ber vi er respektera detta och inte ta med er iller om ni misstänker öronskabb.
Pga bristen på vaccin är det upp till var och en att avgöra om de vill ta med en ovaccinerad iller eller ej. Men vi som arrangerar träffen kan inte garantera din illers säkerhet utan detta är då på egen risk.

Låter jätteskojigt Sara. Kan vara något att ta efter för oss här i den mer nordligare delen av landet :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
hihiihi…ja…det var väldigt kul förra året..om än himlans trångt…men eftersom min lägenhet fortfarande inte återhämtat sig den den gången skadar det väl inte med en omgång till hihihi

okej vi kommer som vanligt. älskar att terra dig hihi
gaaahh NEJ!! ååhh….hur ska jag ta mig ur det här då? Borde PMat alla göteborgare, så du inget visste….hihi…nej då…alltid lika kul när ni dyker upp!

så, vill du träffa pradisen två ggr detta år så kan vi nog pallra oss ner igen, ska bara spana lite i mitt otroligt pressade schema :P:P
hahaha….du har kommit på min plan holtz ;)

ah de va ju inte så svårt eftersom de tydligen inte e en inbjudan du ger mig, utan en order :P

#4 skyll dig skälv när du sätter ut det på forumet hihi
Du vet att vi kommer om inget annat så hadde vgi fått reda på det ändå har ganska bra öron o en bra nos hihi
hihih ja vad annars kunde du vänta dig? han ju bli kär i prada…..;) så jag har lite abstinens här borta

aj då..trot jag jobbar den helgen…Meeeeen…niclas e skylldig mig några timmar så jag ska se till att komma endå. om inte annat så är lotta o mela skylldig mig några månader..hehe ska allt se till att komma.. =P=P

ah emelie kommer inte du så kommer inte ja :P:P

haha johodu, julträffen ska jag bara komma till! det blir lite knivigare med träffen den 19 dock..tro att jag jobbar och dessutom så har jag ingen bil…. =(

men tåg då?

hmmm kostar pengar…men kan jag bara lösa det med jobbet så kanske jag kan lösa det med bil oxå…hatar bara att köra i gbg..hehe…får panikkänslor och hjärtattak varje gång jag kör hem sedan =P

klarsferrets kommer att finnas på plats till julträffen.
det finns oxå möjligheter att köpa kalender. och annat.
Vissa saker finns att se under mina foto på min sida här på forumet.
åh varför kan ni inte bo här omkring för? :(
låter ju jätte mysigt med illerjul :)

skriver igen då, #16 men tåg då?
Hmm vi får se men jag ska helt klart kolla upp vad vi gör den 16 december. =)) Vore otroligt kul och hälsa på dig sara. =) och se ditt fina kollage. =))
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
jaaaaa…hade ju varit jätte kul!!!
Mmm visst hade det. =)
Men det borde nog inte vara en omöjligthet. Men jag måste kolla upp hur chrille jobbar bara. =)
Ska snacka med min sambo, kommer nog upp och firar med er. Har då med mamma till Buffy, Albin och Arwen, nämligen Tiffanie. Tar även med halvsyster Agnez med upp så att hon kan hälsa på sina "syskon".
Det låter som en jätte kul träff. Ska prata med Manne och se om vi inte kan komma ner till dig Sara

#20 ni vet att ni får sov plats här då eller hur
#20: Kanon. =)) Vi säger aldrig nej till att sova över hos er inte. =))

haha madde tror det är tvärtom, vi KAN INTE säga nej till att ni sover hos oss =P
hihihi nu är du rolig em. =))) det viktiga är att man trivs ihop. =)

hihi jag vet, kanske skulle bli komiker =P
Hej sara om lilla jag får komma så kommer jag med Anna_carin och LILLA Emelie klar

mm du skulle nog klassa in direkt på det domiino hehe

haha tror du det mama, kanske är ett bra yrke för mig istället för att jobba på tempo. =P

ja om inget annat så får dom lugn o ro igen på tempo i alla fall hihi

ja om inget annat så får dom lugn o ro igen på tempo i alla fall hihi

haha dom älskar mig där! en kund frågade om dom inte kunde anställa mig som tempo´s egna lilla komiker..men det ville inte håkan

nä o det va ju inte kostigt för tempo är en mat affär o inte ett ställe för komiker hihi men du har nog inte förståt det ännu hehe

nä nu var det ju inte komiker vi skulle prata om nu har vi lykats i gen det är ju sarae s julträff det handla om tillbkas till detta

hihi okey

Vi kommer naturligtvis. Och denna gången ska jag pussa på rätt iller som jag drar ut ur städskåpet!
hahha ja du rikki…tänker inte ens kommentera dina konstigheter ;) men du e rätt underhållande hihihi

Det är ju tur att man kan roa någon.
jamen visst e det ;) Du förgyller min vardga rätt så ofta med dina hysteriskt roliga sms vill jag lova ;)

#37: Nu måste du förklara här. Vad har du pussat på för iller? Skvallra nu för oss som inte har den blekaste aning om vad du pratar om också. ;-)
Audiatur et altera pars

Det var så här…..
I Saras städskåp var det en iller som var i full färd med att möblera om. Lite pinsamt tyckte jag och hivade ut Lurvas samtidigt som jag pussade honom på näsan och gosade runt lite med honom.
Pinsammare blev det när det visade sig att Lurvas minsann befann sig i vardagsrummet.
I famnen höll jag Lurvas brorsa Alex. Hade ingen aning om att de var så lika. Ska skaffa katt-halsband till mina tror jag så att jag känner igen dem.
#42…ja det bästa var ju att du först vägrade inse att lurvas inte var lurvas ;) hihihi

hihi, inte lätt när man tar miste. Det är sååå lätt gjort.
Audiatur et altera pars
Japp nu är det klart. Vi kommer på julträffen. =)))
Det blir jag, chrille och 4 mullrar. =)))
Hur är det med julklapp. Ska man köpa en eller en för varje muller/iller?
ni missra väl inte en ända men det lä bli du som kör för jag vet ju vad chrille kommer ha i handen iallafall till 1000% hihi och även hos min mor 
#46: haahah… Hmm vad i all sin dar får dig och tro att chrille skulle hålla i en öl på en lördag =))) hihi.
han går ALDRIG utan en när jag har sett han hihi
Det stämmer nog bra det. =) i alla fall nere i viskafors. =)
japp

madde, om jag kommer ihåg rätt så är det ETT paket för VARJE iller som DU tar med. alltså, tar du med dig alla ska du ha med dig fyra paket, bara en ett paket. ska jag göra det klarare, skriva på ett plakat och hänga utanför ditt fönster eller tror du att du förstår? hihi
"skämtar bara nu så hoppas ingen tar illa upp o flyger på mig eller att Åsa biter mig i nacken som du höll på att göra sist när jag pratade med min mor..tihihihi"
Hmm ok… då ska vi se… Om jag då inte tar med mig någon… SÅ då betyder det NOLL paket. =)))
Va bra du berättade det. =) Då vet jag vad som gäller. 4 mullrar 4 paket. =) 25kr*4=100kr. Jisses vad jag kan räkna. =)
Hmm det vart ju svårt nu ju. 4 julklappar.

japp och för att göra det ÄNNU svårare så ska du göra SAMMA procedur till taco träffen. "same precidure as last year miss sophie"hahaha..

mm men jag kan bita dig i örat när jag kommer hem det är bäst för er att det är städat o så hihi
du hittar till din roxxy men till julträffen då o tacko träffen varför tittar du inte efter till dom dinn lilla lata oxe hihi
nä nu ska jag va snäll jag ska kolla här ner oxå förstårs

Va? men jag biter ju aldrig någon 
Audiatur et altera pars

nä då åsa det gör du inte men det käns bra att hota med det som mor till den där hihi
var bara tvungen att tillrätta visa som mor så hon skärper sig den där stollen någon gång.

#54 mamma jag HAR HITTAT men jag köpte inget idag eftersom jag inte hade pengar och ansåg att det var viktigare med en julklapp till roxy och en ögonbindel till mig =P HA och mamma innse det; jag kommer aldrig att skärpa mig, det är inte metal =P
#55 haha nejdå, sålänge du inte råkar vara trött o jag råkar prata med mamma på iFokus o kommentera hennes stavning..hehehehe lol

#57: *morrar* Det betyder ju att jag alltid bits då jag alltid är trött.
Audiatur et altera pars

nä nu är du orättvis åsa du bits väll aldrig
jag har i alla fall inte blivit biten avf dig hehe men det kanske är en tidsfråga vem vet hihi

haha morra du på åsa, det gör ingenting! jag lovar, det blir bättre =P

Och återigen lyckas Familjen Klar snurra in sig på något helt annat än vad tråden skrevs för 

ja förlåt vi ska nog inte skriva på ett tag men jag undrar var sarae har tagit vägen hon har nog somnat.
Vi har en viss förkärlek till att spåra ut .
men det ska bli kul att få träffas i gen hos sarae

haha, det jäkliga holtz är att de drar oss andra med sig. hihi
Audiatur et altera pars

Haha, inte behöver du be om ursäkt :P Det är alltid lika kul att läsa vad ni skriver till varandra =)
Tycker också det ska bli kul att träffas hos Sara!

Ja Åsa, man märker att du, och kanske nu även jag :P dras med. Dom har någonslags dragingskraft dom där Klararna :P

hmm ojoj..sorry sara o alla andra..ni får slå oss på fingrarna när vi spårar ur! inte riktigt meningen men det är så svårt att hålla sig till ämnet ibland..ibland måååååste det bara hoppa ut några grodor här o där..och kanske till och med en hel grod familj..men nu ska jag vara tyst, jag lovar :D:D
Äsch nu går vi vidare… Hmmm vad ska vi mer hitta på på träffen?? Brukar det vara snö i göteborg vid den tiden. Eller får ni aldrig besök av snön. =))) hihi

men emelie, om du är tyst kan ju inte jag påpeka mera och på så sätt dras med i snacket som inte har med tråden att göra. :P

haha, snacka om att vi är smått lättpåverkade. ;-)
Audiatur et altera pars

hahaha snacka om moment 22 där holtz…jaja det är ju allmänt känt att jag inte kan vara tyst länge så jag ska inte vara tyst mer..hihi
ojojoj…kolla vad som händer när jag försvinner…total kalabalik ;)
tur att jag är tillbaka för att uppätthålla ordningen!
Åh va kul att ni kommer madde!!!! Ja ni andra oxå så klart ;)
#71: japp det ska bli riktigt skoj och åka på illerträff i göteborg. =) Där har vi aldrig varit förut med våra mullrar. =))
Ser verkligen fram emot träffen. =)))

ja du sarae det är falit att inte va här o kolla sina trådar .
Dom faller ju ganska lätt jag menar spårar ur ganska lätt eller hur hihi.
Så se nu till att din dator får ett baravirus program så vi kan ha dig här heladagarna hihi
Vi får nog hjälpa till med en brandvägg. =) Har man en sån så är man väldigt säker när man är ute på nätet. =)
man behöver endast ett virusprogram ifall man släpper in ett virus. Vilket man verkligen inte vill.
Vi kommer på träffen :)
#75!!! va?? Ni oxå!!! ÅHHH va kul! kolla vilka juklappar man får!!
Åh vad glad jag blir över att ni kommer på julträffen sofie. =))) Nu måste jag se det ljusa i allt. åh vad skoj. ser verkligen fram emot den här träffen. =)
ja med!!!! men ni vet om att det r i en liten etta!! hihihi så att ni är beredda på att vi får knö ihop oss…men vänta nu…det blir ju typ som i stugan på IT ;)
ja. hihhi. Jisses vad trevligt vi hade. =)))
Japp oss blir ni inte av med i första taget :) Hihi ska bli jätte skoj.

#79 japp jag kan säga att jag hade urkul i den lilla stugan, även om jag var den som somnade först..hehe
Å va roligt ska kolla om ja kan komma.. Mamma fyller 45 på fredan nämligen.. Men ja ska kolla hoppas ja kan komma låter urkul =)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Jag säger bara: Håll i alla silvertomtar! Stor kidnappningsvarning på dem i Göteborgs-trakten. Alla behöver vi väl en tomte hemma till jul?!
Gud vad sugen jag är på att komma och kolla in alla illrar… Fast jag tror inte att jag kan… Eller vågar… Eller nåt…
Risken finns ju att man får ha-begär…
#84 hehehe ja det är sant! Men tänk va många illrar du får chans att gosa med!
#83….jag kan inte annat göra än att hålla med….Men du Rikki…sofie å manne kommer ju hit! Å de har hela TVÅ tomtar! Det är ju faktiskt två tomtar för mycket, så vi kan väl ta å avlasta dem å ta varsinn?
#85 Och så mycket tjat från min dotter som ju också måste med i så fall….
Fast jag tror inte min make skulle uppskatta om jag har skaffat mig iller också innan han hinner hit… Undrar förresten om han överhuvudtaget vet vad en iller är för något???
Finns väl inga illrar i Afrika eller???
hehehe…nja, iller vete sjutton om det finns där, men de har andra mårddjur… ;) Men att komma å titta liiiite e ju inte så farligt …hihihihi Bor ni i Göteborg?
Vi bor strax utanför Alingsås… Och jag lovar att så länge vi bor i detta lilla huset så kan till och med jag motstå…
Tror ärligt talat inte att man skulle kunna illersäkra här med alla de saker som jag har….

#85 Det är ju det som vart min plan hela tiden fattar du väl.
#89 moahhaha…Bianca e min, bara så att du vet!!
#88…nej det e klart! men blir ni sugna på att bara komma å titta så e ni välkomna! (jag lovar att muddra dig på illrar innan du går hihihi)
Ok, ska fundera vidare på saken. Visserligen brukar tiden gå fort fram till jul men det är ju ändå några veckor kvar…
Muddra…
Men jag kan väl inte hjälpa om nån nyfiken iller lyckas smita in under nån jacka eller ner i nån väska….
#91…nejdå…så länge det inte e någon av mina…för då katten blir det razzia! hehehehe men alla andras får du gärna sno med dig om du vill
Det är ju det jag själv har som hobby ;)
#92 Aha, då kanske du kan ge en liten snabbkurs innan i så fall…
Förresten så vet du kanske vilka illrar som är vana vid katter, jag har ju fem stycken så det kanske vore enklare med en sån tänkte jag….
Men nu är det nog lugnast att jag går och lägger mig, ska upp och jobba om fem timmar… Konstigt hur man alltid har planer på att gå och lägga sig tidigt ända tills man hamnar här….

vad alla har träffar hela tiden, melwin har inte sett en annan iller på snart 3 månader :D:(
golf.ifokus.se
#85 Hörrö du Sara, nu har du glömt bort några av våra illrar. Örjan är också en tomte och Kola är halv tomte. Och ALLA är bara VÅRA ;) Hihi
#95 oj fan! Ja det hade jag Glömt! Förlåt Örjan och Kola!! hihihi….Tack sofie för att du kommer in å dubblar våra odds hihihi ;)
#96 HA trodde du ja lilla damen. Herr Örjan kommer stanna hemma med Göris. Så den tomten lyckas ni inte kidnappa. Och du vet att Bianca har Sara larmet. Får ta och installera på Betty och Kola också. Och även göra dom säkra för Rikki :) Så alla tomtarna följer med oss hem, även lilla Tara som är en liten isbjörn.
mmmm…men kom ihåg! att hemma hos mig är det på mina vilkor, å jag har många knep i ärmen…hehehe ..så nått ska jag väl komma på ;)
Hahaha vi får väl se. Vi ska nog klura ut nått så vi kommer hem med våra töser i behåll :)

Jag och Sara ska nog komma på nåt ska ni se….mohahaha
Varför får inte Örjan och Göris följa med då?
Göris är väldigt osäker och då är det bättre att hon får va hemma med sin Örjan i lugn och ro :)
putteliputt då julen närmar sig ;) har även gjort lite tillägg i inbjudan
# 88 Va, utanför Alingsås!! Vart? Jag bor i Alingsås!
Sara
#103 Vi bor i Edsås om du vet var det ligger. Bor du inne i Alingsås?
Ser nu verkligen fram emot den här kommande träffen: =) Då kommer man få träffa massa trevliga människor igen och nya ansikten förhoppningsvis. Alltid lika roligt varje gång.
hehehe…yup…å förvered er på att det är hälften så stort som hos sofie å manne!
Jo men det är lugnt. Hjärterum, skjärterum. =)
Yup…tänk bara på att håla armarna längs med sidorna, och inga hastiga rörelser så ska det nog gå bra 
hahahah. jag tar mina chanser så får vi se om jag kommer ifrån dig levande. =)

Madde, försök få med dig Stitch därifrån då. Jag menar är ni så många kommer inte Sara märka att hon förlorar en ju. Så kan jag komma till dig och hämta upp honom sedan. ;-)
Audiatur et altera pars

#110 nej nej åsa, nu har du missförstått allting igen, det är JAG som ska ha Stich. han gå ju ihop med roxxy o allt, klart jag måste få honom då. så jag tänkte, alla ni som är på saras julträff, kan inte ni hjälpa mig med att röva bort stich?? snääääääälla =P=P
kan man inte ens få sova i fred utan att ni hittar på dumheter? Fast just nu e faktikst stitch till salu…e riktigt grinig på honom….Några bud?
# 104 Japp, tror det ligger neråt gbg hålletvid e20.
Jag flyttade in till Alingsås (Östlyckan) i september så nu är jag Alingsåsbo på riktigt.
Sara

#112 jaa sara, jag målar vilken tavla du än vill ha! da vinchi inga problem bara jag får honom =P du såg ju hur bra han trivs hos mig i lördags kväll hos anette =P

Hmm, nu är det så att i egenskap av uppfödare och med kjontrakt och sådär då Sara. Så vet du att han ska till mig va?? 
Audiatur et altera pars

mmm fast sedan ska han omplaceras till mig va? vissxt står dewt så i kokntrakten åsa, säg att det är så =P
Kontrakt? Vaddå? Nu hänger jag inte med…stitch hittade ju jag på barn avdelningen på NK….*visslar lite diskret*
Just nu e jag lite gladare på stitch, så vill ni ha honom får ni komma med riktigt höga bud….
Funderade på det där med att hålla armarna utmed sidorna…
Om jag låter bli att tvätta mig under armarna och någon kan peka ut Stitch för mig så går det väl att hålla honom med nosen i armhålan (borde ju bli bra bedövningen tänkte jag om inte jag tvättar mig på två veckor) och så kan man väl fixa till en deal med den som betalar bäst sen….
Du ser Sara att jag har naturlig fallenhet för det där så du kan få lite konkurrens med din hobby…
Som läget är just nu så pekar allt på att jag och dottern kommer…
#113 Nja, man kan ta sig till Edsås från E20 också men annars brukar jag ta 180:an mot Borås
# 119 Aha.. Jag har nog bara sett nån skylt och registrerat tanken att där ligger det.
Sara
haha…oj då jag verkar fått riktig konkurrens här, får ta å träna stitch till att inte tala med folk han inte känner smat hålla sig låååångt borta från folk med skumma dofter! hihi
Hade varit jätte kul om ni kom!
#121 Tja med tanke på hur vissa katter blir av att lukta på en i armhålorna så tänkte jag att det kanske kan funka med illrar också
Problemet med den lösningen är ju vad folk på jobb ska tänka om hur man luktar
Det vore verkligen kul att träffa på lite sociala illrar och gärna om det finns en och annan social illerägare också så som sagt, som det ser ut nu och inget oförutsett inträffar så är den 16/12 inbokad! Fast hur sjutton jag sen ska få dottern att sluta tjata om Att skaffa iller när hon väl får träffat en det vet jag inte
hehe ja vet! låt henne hälsa på Buffy! då kommer hon aldrig vilja ha en! Buffy sätter sig garanterat i fingret första gången hon träffar någon ;) Hon e min lilla terror tös!
Hennes kommentar nu när jag sa det: JIPPI!!!!!!!!!!!!!
Hon vill gärna träffa Buffy… Så det verkade inte som om det var nån bra plan… Däremot så tror jag att jag ska investera i en storförpackning plåster innan träffen…

Åh, va kul! Jag vill komma! Ska se om det går att ordna…
Tyvärr kan ja inte komma på eran träff denna gånge heller
Mamma ska ha 45års kalas och hela släkten kommer och eftersom vi ska bort över jul ska vi ha en mini "julafton" … attans ja missar alltid era träffar :(
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
nej va tråkigt….men men….det kommer ju fler! (igen) hoppas ni får en trevlig dag i alla fall!
#127 Jo ja får hoppas de kommer nån ny träff snart :) Så kanske ja kan lyckas pricka in en ledig da den gången istället …..för detta börjar bli lite irriterande….
*putt* då lite ändringar till kommit igen ;)
Nu kommer även AMHS iller torg att finnas på plats med en del av sitt sortiment

putt
Vad kul att Anette kommer oxå. =))) Superkul att hon tar sig till så många träffar med en massa roliga saker för oss illerägare. =)
fast jag måste tillägga att anette faktiskt inte kommer….utan det är bara en del av hennes butik som kommer och sköts förmodligen av klarsferrets
Ok, men Ahms-illertorg kommer. =) Det är ju bättre än ingenting. Hade ju gärna träffat nettan igen. =)))
#133 Men,du Madde, kommer inte du och äter taccos hos Sara imorn??
#128 Maria, du kommer väl också imorn? Så jag får träffa Ted? Eller han kanske får stanna hemma.
Hillbiörns illrar finns på Facebook.
jojomensan, jag kommer imorgon.
Men jag tänkte ju på efter det ju. =))) Jag tänker långsiktigt. hihi
Om det finns plats tror jag baske mig att Jullebullen är redo att möta sina artfränder igen, efter sin tuffa kamp! Från att jag h'ämtade hem ett riktigt benrangel till iller från Blå stjärnan så har han blivit riktigt trind och god om magen nu minsann, men alla illrar oavsett vikt och omfång är väl välkomna hoppas jag…?! ;)
Åh va kul om ni kom tessan! Ett års jubileum ju :) Härligt att höra att julle bullen är friskis nu!
eller hur! ;D har också tänkt på vårt ett årsjubileum - vår första jul tillsammans dessutom! - Så MASSOR att fira med andra ord =)

Ockej nu har jag fåt en liten tid över ska väll göra rätt för mig jag har nu anmält oss 2 benta Anna-Carin, Emelie . Madde o Lina
av dom 4 benta kommer ännu så länge bara Roxxy vet inte om jag orkar med kängurun ännu om hon är tillräkligt snäll för att följa med.
Och av maddes som mullrar vet jag inget ännu men det kommer snart 
det är oxå Skills affären och Amhs -iller torg som förljer med 
Jo alla våra mullrar kommer, det vill säga 4. =) Tror chrille stannar hemma med Jocke och spelar lite. De hade ju så skoj i helgen så det vill han gärna göra om igen. =)

mm o joakim längtar redan han ville att ni skulle flyta ner hit . han tyckte att ni kunde flytta in till oss hehe undra hur det skulle gå i längden två som bara spelar hehe
Puttar upp denna tråd, då sista anmälnings datum är den 13 december! Förövrigt så hoppas jag att vi blir många som kommer å att vi får en trevlig dag!

jap vi kommer o stör hihi

Jag och Indra kommer såklart oxå! Ska bli superkul!

Ja du sara nu är det ner räkning som gäller det är ju bara 7 dagar kvar och 4 timar kvar tills vi invaderar erat hem i gen vilket vi ser fram emot att få träffa alla glad mäniskor o illrar i gen.
ojojoj hur ska detta gå? Hela familjen klar på ett ställe? detta kan ju inte gå väl!
fast inte hela familjen. Jocke stannar hemma med chrille. =)) Så det blir en kort. =)

#147 haha madde, en kort vaddå??undrar jag??
ja…familjen blir en kort..alltså att det saknas en person….men emelie då!hänger du inte med ;)
Ja det beror ju på hur hon läser ordet KORT. Om hon tänker på ett foto eller på en Kort person. =)) Eller ja att det blir en mindre som kommer. =)
hihi emelie du är rolig du. =)
har nu startat en Del 2 till denna tråd eftersom den börjar bli lite väl lång ;) Vi har väll ballat ur ett otal gånger antar jag ;)