OT Händer bara på film?
Idag blev jag väckt på ett för mig annorlunda sätt.. Nämligen av ett blombud! Nån hade skickat en jätte fin bukett till mig och alla blommor var gröna (det är min favoritfärg). På kortet stod det "grönt är skönt.. Till en prinsessa, puss och kram!"
Och vet nu vem det var också, jätte gulligt, han bor i västerås men vi har aldrig träffats :) Jag som knappt fått en ros ens, blev jätte glad! Sånt som bara händer på film ju! Han hade dan innan försökt få ur mig om jag gilla nån annan färg en grön.. ja sa jag.. svart, brun, beige.. "jaha så du är ingen rosa tjej då?" nää sa jag, jag gillar inte alls rosa, å inte rött heller. Hehe.. stackarn, hade svårt att hitta gröna blommor ;) Aldrig sett rosor som blivit färgade gröna förut :P

Oj vad gulligt! Förstår att du är glad!

Oj, ett riktigt kap ;)
golf.ifokus.se

åh! va härligt:D som thessans sa…vilket kap;)
Säger som alla andra att det var ju riktigt gulligt. Tänk om man ändå kunde få en blomma lite då och då. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Vad gulligt. Jätte fin bukett. Sen måste jag säga att rosorna är inte färgade. Dom finns faktiskt i lime. Väldigt populär nu :)
oooh va gulligt! ja det är precis som på film ;) Vill oxå ha blommor!

Vilken underbar händelse. Som du säger sådant som händer på film. Eller max när man är nyförälskad. Detta är en av de få gånger jag önskar att gubben min tittade in här ;-)
Då hade han kunnat förstå piken. hihi
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

åsa, jag har tjatat om hur glad jag blir att få blommor av någon på min pojkvän i snart 4 års tid nu…sist han tyckte han skulle avra söt o romantisk fick jag en burk fanta..LIGHT!!!!…av honom, så jag anser att det är väääälldigt sälsynt med killar som ger blommor och så, det händer bara på film så velsan, känn dig glad! Förstår hur glad du måste ha blivit =)

#8: haha, då har du det värre än mig. Jag tänkte min skulle uppmärksamma det här med blommogram jag ;-)
Men blommer kommer han faktiskt med ibland. Han kan köpa det och bara komma hem med när jag bett honom åka och köpa cigg ;-)
Så visst får jag blommor. Åtminstone ett par gånger per år. Och då har jag haft samma i 14 år ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Guuud vad häärligt!!! Du trodde säkert att dö drömde va?? Blommorhar man väll fått men inte på set sättet.
Den bästa gången jag fick blommar av min kille det var en sommar som han hade stannat på vägen till mig och plockat liljekonvaljer. De är min favvorit blomma. hellre det än en köpt bukett. Eller kanske nattviol men de är ju fridlysta och helt omöjliga att hitta!!
Nere i Tranås har vi bästa stället ute i skogen där man kan hitta nattviol. så nån gång brukar vi åka o plocka ett par (växer i määängder) doftar ju gudomligt! :)

det hända faktiskt något liknande för mig…
min bästa kompis/mitt ex storebror frågade mig vad jag hade för älsklingsfärg och så…
sen fick jag blommor till min 19års dag =)
han kunde tyvärr inte komma till mig eftersom han bor i ronneby och jag i nybro :P
men det jag fick av zige var också bra, men det lenne gjorde var ju rätt snällt =)
golf.ifokus.se

#Ronneby, det känner ja igen :D Jag känner nån som har bott där hhaa på tal om annat!