Vi har haft besök :)
FredrikD´s Stitsch har varit på besök ett par dagar medans husse har varit på utbildning :)
Han kom hit innan Hero kastrerades men de två blev jättebra vänner och poppade runt och drog varandra över golvet :)
Tengel som annars är den som alltid skall leka, höll sig i bakgrunden och Sol, ja hon är sig lik. Hon skulle banka skiten ur honom men det gick inte :) Stitch sade ifrån så Sol blev ännu mer provocerad :)
Fast det gick bra, de bråkade en eller två gånger om dagen så luktade mysigt i hela lägenheten men lät bli varandra under tiden :)
Sunniva tyckte också det var kul med en ny kompis :) Det har poppats mer än vanligt här hemma under dehär dagarna :)
Skunkats också för den delen….:)

"Jösses vad illrar jag fått träffa nu!
Först de här fyra, sedan alla på taco-träffen och som om inte det vore nog så kom det hit en lite söt sak tidigare idag också.
Hon var jättesöt och jag tänkte lägga in en stöt först men naturligtvis hann Hero före. Han råstötte på henne! Tror hon tyckte det var lite jobbigt men roligt också eftersom hon verkade skratta. Fast "poppa" säger ju människorna."
Tyvärr tog jag inga bilder när Hanna och Indra var här, ett misstag jag inte gör om :)

Vad fina bilder du har tagit på Storstitch!
nej det blev inte mycket fotande inte, men ändå väldigt trevligt att träffa er! jag tror Indra gillade att bli uppvaktad av dessa snygga grabbar :)

jag tror hon tyckte det var roligt :)
och det var kul att det gick så bra :)
fredrik blev jättetänd på idéen att träffas igen med din kille också så nu får du övertala honom :)

hihi.. vad kul! ska försöka övertala honom, men det ska nog inte vara så svårt!