hej vill köpa iller valp !!!
Hej vi är två goa smålänningar som gärna vill ge en iller valp, tid… och lass vis! med kärlek och omtanke !
jag heter pia 23 år och min sambo jonny 25 år.
vi bor i en stor 3a i lilla underbart vackra västervik .
vad vi har att erbjuda en liten illervalp ……..kärlek gos mycket bus….så klart!
promenader och annat spännande.
jag har alltid haft husdjur av ett el annat slag men aldrig provat iller…..,men min sambo och jag har länge pratat om iller ,,,,såå vi tog till böcker, pratade med iller ägare, åkte på iller thriller, och frågade ut sara från starshine ferrets åkte även till en vän som har illrar så vi fick se dom live in action ….hehhe full rulle kanel bulle !! **ler**
de e ju så de ska va …..
han kommer att få en stor fin sov plats en egen liten svit där han kan känna sig trygg och lugn
det kommer att bjudas på god nyttig mat och motion lek och gos…..
tror inte på bur för ngt djur igentligen, men där finns ju undantag vill ju inte ha en tarrantella springandes på golvet el så …
då får dom hällre stannat i sin naturliga miljö …..för mig men förstår passionen hos dom som älskar dom djuren med,,,**ler**
så här är det fritt fram att rusa runt och busa !
vi har gjort justeringar inför kommande iller *barnsäkrat både här och där *
men inget är svårt nog att lista ut… så vi justerar vart efter han kommer på hur ,….vi söker nu med ljus och lyckta en liten iller valp gärna pojke.
men som sagt de e inte vi som väljer en lurvas de e ju lurvas som ska välja oss!. så vi kommer gärna och hälsar på …honom,och ser om där finns kemi,,.
var finns ni ?
hur pass mycket är han hanterad ?
hur e han med lådan?
beskriv gärna personlighet..( e ju såå nyfiken ) vi hoppas på att få ge en lite lurvas ett hem snart , går bra med äldre illrar oxå
med sommriga hälsningar pia och jonny
*ps*
vi kommer att befinna oss i ut landet till och med den 12 juli //
vi önska er och alla sötnosarna en skön sommar !!
Hej på er :) Va kul att det äntligen blir av! Lycka till i jakten på en liten pälsboll :)
Jag har en viltfärgad hanvalp kvar om ni är intresserade.

http://www.blocket.se/gotland/Illervalpar__fodda_i_maj_22436315.htm?ca=19&w=1&last=1
Har valp från uppfödaren, hon brukar komma över till fastlandet och leverera valpar. Jag har en fantastisk kontakt med uppfödaren och har jättebra stöd därifrån. Jag kan verklgien rekomendera att ni hör av er till henne.
Vi har också kontakt med och har ett illerpiller från uppfödaren som #3 länkar till. Kanon och vår dotter älskar henne och hennes illrar
Jag har lilla Sati som är klar för leverans på en gång, hon blir 11 veckor på onsdag. Intresserad så PM:a mig.
Anbefaler Sati da jeg har broren Hanuman/Pontus. Han er helt skjønn. Robust, leken, tillitsfull og snill som dagen er lang.