Nya bilder i skogen + mer!
Jag bara älskar bilden på #11!!!!!!!!!!!!!
#14, haha jo det är en av mina favoriter oxo. Tjabos vanliga sovstil ;)
#15 Han lär nog inte känna sig speciellt osäker i tillvaron när han vågar ligga sådär…
#16, hah neh inte direkt. dom som känner tjabo vet att han är lite speciell hehe. men hans motto är nog lev livet som om varje dag vore den sista ;)
Hmmm… Får nog snart se till att hälsa på lite illerfolk… Synd att du bor så långt bort, fast kanske säkrare om du inte vill ha Tjabo kidnappad…
hehe har du vägarna förbi sthlm så e du välkommen :) jag får stå ut med många kidnappningshot om den killen *le* särskilt nu när han fått sin supersnygga vinterpäls + ett halvt kilo till på magen ;))
Kan förstå det… Han är verkligen supersnygg! Har inte varit upp mot Sthml sen jag flyttade från Malmköping för ca 7 år sen så du kan nog känna dig ganska trygg… Och mina stackars katter hade nog fått dåndimpen förresten om jag hade plockat fram en iller här…
haha katter ja. vi e nere i småland ofta hos min mamma som har katter men illrarna bråkar faktiskt inte så mkt. albin brukar jaga den enas svans lite då o då heh. katterna brukar säga ifrån genom att drämma till dom med tassen (fast ha klorna indragna) :)
Fast jag tror inte att min sura kärring Mata Hari hade nöjt sig med att smälla till med klorna inne. Stackars lille Escut har fått sig många örfilar sen han flytta in fast nu har hon lugnat sig lite… De har ju aldrig träffat på några såna konstiga djur så frågan är hur reaktionen hade blivit… Nå, med tanke på att mitt lilla hus nog är i princip omöjligt att illersäkra så lär det inte bli aktuellt att kolla på ett bra tag… Men nog sjutton blir jag sugen när jag sitter och tittar på alla dessa härliga bilder ni alla lägger in här!!!

jaaaa #11 var så mysig
Första bilden på Gimli är ju såå söt. Han är så lik brorsan där! samma färg på selen o allt! =)
Shit vad fet frodo har blivit =) och man känner knappt igen honom när han är så där ljus i ansiktet. Men skönt i skogen verkar dom iaf ha haft!!
Sajtvärd på Iller.ifokus
*putta upp lite* :))

Jag fastnade för bilden i #0 lite extra, tycker om det mörka lite difusa bakrunden med den klara illern i förgrunden. Och så vatten och bryggan. Ja, jag fastnade lite extra för den.
Annars lär jag säga att bilderna är fina allihop. Och så den där tungan mitt i gäspen ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
jättefina bilder. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

#7 är ju bara bäst! fan så sött! =)
pyronella, hehe tack :) Stoora Gimli brevid lilla Bilbo hehe. ;P
tack Madde!!

fan vad sötttt <3 *villhavillhavillha*