Iller iFokus

Iller

Etikett: allmänt-om-iller
Läst 392 ggr
GIZMO-SIRI
0

VI ÄR NU 3! GIZMO-SIRI-SMULAN

NU ÄR VI 3 ST ILLRAR HÄR HEMMA. OM NÅGON HAR MISSAT DET, SÅ HAR VI HÄMTAT LILLA SKROT SOM HON KALLADES FRÅN FALUN. ALLA ILLRAR HAR HITTAT VARANDRA DIREKT, INGET SKRIK ELLER TJAFS LITE FRÄSANDE BARA DÅ SKROT VILL SLÄPA IVÄG GIZMO UNDER SOFFAN (EFTERSOM HON ÄR I LÖP). VETRINÄR BOKNING OM STERILESERING PÅ MÅNDAG, SÅ NU HAR MAN EN ILLER SOM SKUNKAR HÄR HEMMA. SKROT DÖPER VI NOG OM TILL "SMULAN" HON ÄR SÅ LUGN OCH SÖT, EFTERSOM ALLT ÄR SÅ NYTT ÄR HON RESERVERAD MEN ÄNDÅ PÅ FORSKNINGSRUNDOR I KÖKET. KAN MAN HA SÅDAN TUR ATT ILLRAR FINNER VARANDRA DIREKT. TRODDE DET SKULLE VARA MERA PROBLEM. MEN LITE TJAFS SÅ SMÅNINGOM RÄKNAR JAG MED.VILL BARA DELA MED MIG FÖR JAG ÄR SÅ GLAD ATT DET GÅTT SÅ BRA, ÖVERFÖRVÄNTAN.

MiniSku-
0

Vad roligt! Hon va en riktig galning när jag va och hämtade Rufus. Otroligt söt liten tös va hon! Hoppas att det håller i sig att det går så bra för dom små liven! =)

Inget mörker är så långt att det inte följs av gryning.

Faxlin
0

Vad skönt att höra att allt har löst sig.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

GIZMO-SIRI
0

GALNING!!!!! VÅRAN SMULAN, NÄEOskyldig . HON ATTACKERADE SINA NALLAR VET JAG. VET DU NÅGOT SOM JAG INTE VET.

MiniSku-
0

Haha nej då. Hon var vild som bara den när jag va där men dom bodde ju i en tom lägenhet, hon vart väl glad när hon fick sällskap. Tror verkligen inte att hon är en odräglig iller, inte så jag menade Tungan ute

Ville inte skrämma upp dig =P

Inget mörker är så långt att det inte följs av gryning.

Betiz
0

vad underbart =)

GIZMO-SIRI
0

PHU.Tyst NÄ JAG SKOJAR BARA. HON ÄR SÅ FÖRSYNT OCH MYSIG.BLIR NOG MERA FART NÄR HON KÄNNER SIG MERA HEMMASTAD OCH TRYGG.