Iller iFokus

Iller

Etiketter: säljesköpesomplaceras
Läst 1602 ggr
Nickoochskrot
0

Jorhem! AKUT!! Tillfälligt eller permanent!!

Finns det någon som AKUT kan hjälpa med illrar.!?!?

Måste finnas någonstans man kan få hjälp!!

2 illrar, snälla och bits inte mycket alls.. Lådtränade men olyckor sker ganska ofta.. KAN TRÄNAS UPP!!

Allergi och taskiga vänner som från en dag till en annan ska kasta ut dom :'( Förtvivlad!!! Mina små älsklingar behöver hjääälp!! :(

BOR I FALUN DALARNA!

Lenitha.a@hotmail.com SNABBAST att nå mig på!!!

Madde
0

Berätta gärna vart du bor, är nog lättare att få ett jourhem då.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

fladdermus
0

Vart finns illrarna någonstanns ?

fladdermus
0

# Skrev visst samtidigt ^^

Nickoochskrot
0

Nu..

smurfan84
0

dim finns i falun dalarna

tessa
0

Kan kanske vara bra att berätta vad det är för illrar, kön och ålder osv…. =)

leo-
0

Kasta ut vännerna och ta allergipiller

skulle någon av mina vänner göra något med Ricky så hade dom väl åkt ut så det stänkte om det och inte varit välkomna mer.

Illemann
0

bor tyvärr för långt ifrån dig, men hade kanske kunnat hjälpa annars… =(

Vad är det för kön, temperament, ålder, neutraliserade/kastrerade?? m.m.

MiniSku-
0

Jag har mailat med henne och ena ska vara en 3årig hane, honom är jag nog intressrad av ifall jag får lite mer fakta =P Hoppas på att få det snart Glad

Inget mörker är så långt att det inte följs av gryning.

Loveferrets
0

Det är inga vänner, så släng dom på tippen !!! kasta ut dom istället, blir så less, stackars illrar.

Veronica
0

Hur har det gått?

Amor vincit omnia

smurfan84
0

hon sa till mig att hon inte vill sära på dom för dom har gått ihop hela tiden..

sanna82
0

Åh får hoppas att de hittar ett nytt hem tillsammans, håller tummarna!

Be a rainbow in someones cloud

NinaogRaKKerUngene
0

Krysser fingrene for at disse to får et godt hjem sammen.

Kanskje noen har mulighet for å ta dem i krisehjem inntill man finner et permanent hjem ?

MiniSku-
0

#12 Oj okej, det sa hon inte till mig. Men vi får väl se nu då.

smurfan84
0

hon vill gärna att dom kommer till samma hem.. det var så hon sa till mig..

MiniSku-
0

Ja okej. Det visar sig hur det blir….. Det hon sa till mig va att hennes krav va att dom får en vän dit dom flyttar, alltså att dom inte ska va själva, jag söker sällskap till Maya och är intresserad. Hon får väl helt enkelt bestämma. Att hon sagt olika till båda kan ju betyda att hon helst inte vill säga på dem men eftersom det är akut så kan hon göra det ifall det kniper-bara dom inte blir ensamma.

smurfan84
0

ja hon vill ju inte att dom skall vara ensamma…

MiniSku-
0

Jag åker iväg för att hämta hanen idag! Ska bli kul, äntligen får Maya en kompis och vi får en till kelgris! Skrattande

Hoppas allt löser sig för tösen också.

GIZMO-SIRI
0

Och vi ska ner på torsdag och hälsa på och se om det kan funka då följer hon oss hem om hennes matte nu tycker bra om oss.Håll tassarna och tummarna att allt går bra.

Betiz
0

vad spännande =) uppdatera gärna. hoppas det går bra.

GIZMO-SIRI
0

Nu har vi blivit 3, skrot har flyttat hem till oss och det går super bra. dom har lekt hos skrot och här hemma gick alla illrarna och lade sig tillsammans. Inget bråk och tjafs, kan man ha sådan tur att dom fann varandra direkt. Hoppas fortsättningen går lika bra,det är då en riktig skönhet vi har fått hem, en pastej färgad tjej.

MiniSku-
0

#22 vilken tur att det går så bra! Hon var riktigt fin, lite knubbig men otroligt söt och lekfull. Hälsa henne från mig och hennes gammle vän Nicko(numera Rufus) =)