Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 524 ggr
ferretgirl
0

Ang illerhanarna på blocket.

Hejsan!!!

Jag skriver detta då jag har kontakt med tjejen som har lagt ut annons på blocket om 2 illerkillar som hon vill ha nytt hem till. Dom är ca 1 år gamla och det är en pastell och viltfärgad hane som nu söker hem, helst tillsammans om detta är möjligt. Som hon skrev på blocket så är båda kastrerade. Att hon söker nytt/nya hem till dom just nu,  är att det har hänt mycket i hennes liv just nu, men det inget jag går in på även om jag vet vad som har hänt, men jag anser att det är personligt. Så vill hon så säger hon detta till den eller dom som tar hand om killarna. Ni som är intresserad ska kontakta mig med PM här inne, eller till min mail trollvalpen@hotmail.com så lämnar jag henne dessa uppgifter, sen kontaktar hon er i sin tur. Ni som kontaktar mig ska lämna för och efternamn samt er mail allt. telenr så att hon kan meddela sig med er på något vis.

Sen snälla ni som läser detta, så vill jag inte ha några påhopp om att det är fel att sälja osv osv osv. Det blir så fort en massa skitsnack när det är någon som ska sälja sin/a illrar, men då ni inte vet hur det ligger till så ber jag att hålla inläggen fria från skitsnack.

Christel.

Loveferrets
0

tycker det är rart av dig att ställa upp, tyvärr kan jag ej ta upp.

Loveferrets
0

"ta dom", skulle det stå.

ferretgirl
0

puttar upp detta inlägg själv

ferretgirl
0

Vill bara säga att hanarna på blocket nu har hittat ett nytt hem. Vet inte om köparen är medlem här inne, isåfall så får personen i fråga själv meddela om och när h*n vill komma fram och säga vem h*n är.

Loveferrets
0

#4 men så super, hoppas att pojkarna har det bra där nu.