Sällskap till Maya kanske?
Jag har velat lite fram och tillbaka men nu har jag bestämt mig, jag vill ha ett sällskap till min lilla gris 
Jag vill gärna ha en kastrerad pojke, han kan vara några år gammal, 2-3 år kanske… Omplacering vore väldigt bra, då kanske man räddar ett litet liv också…
Om du hittar något eller har en iller som behöver komma bort så är jag intresserad! =)
Inget mörker är så långt att det inte följs av gryning.
Om inte annat så finns ju caramell till salu om du kan tänka dig hona.
Hehe sambon vill ha en Rufus, det är hans dröm, det passar inte jätte bra på honor.. Haha 
Jag tycker då att Rufus är ett väldigt vackert namn för en hona 
_No way! Yes way!

Härligt, alltid roligt åh få höra att folk ska skaffa en liten kompis till sina pälsar. Hoppas att du hittar en hane som passar bra ihop med tösen din.
// Liinda
#3 Hehe ja Rufus är ett fint namn men det är ju ändå ett killnamn =P
#4 Ja, det ska bli kul! Märker lite då och då att Maya har tråkigt… Vi har en regel att leka med henne MINST en timme om dagen men det är ju fatkist inte samma sak, vi talar inte samma språk eller nåt… Man märker ju att hon har kul ändå men jag tror hon har det roligare med en iller kompis ^^
roligt att hon ska få en kompis :D hoppas ni hittar en Rufus :D

#5: Ja dom kan ju roa sig på ett helt annat sätt om dom har en vän.
Men du får lova att visa massa bilder på blivande charmör =) .
Åh även på tösen.
// Liinda
Hehe jaa absolut så kommer det komma bilder! Jag letar och letar… Jag är så ivrig också, vill att det ska hända nu nu nu =P Hehe men som sagt, jag vill ha en äldre som både kan leka med min lilla tös och som kanske kan hjälpa mig att uppfostra henne.. Hehe ;)
Men så spännande, hoppas du finner en kompis till Maya, hon kommer bli megaglad, O som vanligt hoppas jag at få se bilder i massor hehe.
#9 Hehe jaa, det är skoj är det! Trots att både jag och karln min leker med henne väldigt mycke så har jag lite dåligt samvete, så det ska bli kul att hon får en kompis.
Om någon ser en kastrerad hane som inte kostar pippis guldkista så är jag väldigt tacksam för tips =D
#10, okej ska ha de i åtanke. Det brukar annars komma upp här ganska så snabbt om det är någon som ska omplaceras.
Men jag förstår din känsla, hur gärna man än försöker låtsas leka iller så går det inte bra alla ggr hehe. Vet inte hur många ggr jag legat på alla fyra o poppat men då har Mira bara tittat på mig som om "är du helt ding" hahahha.
#11 Tack så mycket! Haha jaa, hur mycket man än försöker så talar man ju inte deras språk heller, så hur man än gör tror jag att en iller får roligare med en iller, som häst med häst eller hund med hund… Visst att dom kan ha kul med oss människor också, men som sagt, allra roligast har dom nog med en av samma sort =)
"11, tror jag oxå hehe. Önskar dig lycka till.
Tackar =)
Alvin verkar ju vara perfekt :D
Japp, jag har mailat lite med henne men han va lite för dyr. Skulle tycka att det är värt dom pengarna om det fanns… Men jag har inte råd =P Väldigt synd för annars var han som sagt perfekt och fruktansvärt söt! =P

#16 Vad är maxgränsen för dig vad du vill/kan betala? Kanske är förhandlingsbart?
Ja är inne på samma som UlrikaD vill dom ha ett fint nytt hem till hanm borde man kunna förhandla lite.

Därför jag undrade vad hennes maxgräns var. Det kanske skiljer tusenlappar mellan vad han kostar och vad hon är villig att ge. Men skiljer det bara några hundringar så borde det ju vara förhandlingsbart.
Alltså, jag tror tyvärr min maxgräns är 1000:-, mer har jag inte råd att med som det ser ut nu. Han verkar finnas i allingsås och jag bor i Uppsala så även det blir en hög kostnad.

Men ville hon ha mycket mer över det då? Alingsås är ju granne med mig ju.
Ja hon ville ha 2000 för honom. Eller ja, hon skrev "jag hade tänkt mig runt 2000:-". Det är alldeles för mycke för att jag ska ha råd att sedan överleva resten av månaden =P

Ok, då förstår jag, var ju lite skillnad. Den rätta kommer till dig också, är jag övertygad om.
synd där med Alvin, men du kanske kan höra med henne om din maxgräns. hoppas iaf du hittat en kamrat snart.
kram
Tack vad snälla ni är! =) Ja vi letar och vi letar! Nu börjar sambon bli mer och mer sugen också så han tjatar och letar, väldigt skönt att för en gångs skull ha honom på min sida när det gäller detta, annars brukar man få tjata.. Haha =P
Vi alla får hålla ögon och öron öppna nu :)
#26 Ja, jag uppskattar eran hjälp! =)
Just det, karln min har kravet att han ska vara 100% bitfri. Självklart så får man bitas i lek ^^
ska oxå hålla ögonen öppna .
Tack allihopa! <3
Är hon här för liten ?
http://www.blocket.se/vastmanland/Iller_7_Manader_22007925.htm?ca=23_16&w=3
Ja för liten och så vill vi ha kastrerad pojke =P
#32, okej sorry, tog den första jag hittade, hehe
#33 Haha nget att be om ursäkt för. Bara kul att få hjälp =)
#34, var bor du nånstans ?, lättare att veta var man ska leta hehe
Jag bor i Uppsala :)
ok,