Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 148 ggr
klarsferrets
0

här vill jag bara tacka

Sanna H o dom 2 blondinerna som lyser i mörkret domiino o sarae för en trevlig helg o resa upp till Nyköping med mycket tjater o bara en liten fel körning .Men det  blev en hel lyckad dag hos sofie o manne ,

Dom hadde bakat en underbart godis som jag hoppas att dom vill dela med sig till oss alla här ine

sarae
0

hehe ena blondinen här! Jasså…NU passar det sig att säga att det var trevligt att ha oss med i bilen?? Om jag inte minns fel var du väldigt nära att dumpa blondinerna i motala, åka hem å packa å sen flytta till varmare klimat UTAN att lämna vare sig adress eller telefon nummer hehe

klarsferrets
0

mm det va nära men sen insåg jag ju att jag skulle sakna er till döds o det är någor jag inte har tid till hehehe.

så det va ju bara att vända o hämta upp er .

ni är ju goa i alla fall även om ni 2 är blodiner så det skriker om det .

sarae
0

ja jo…blond e man ju…sitter här å försöker förtvivlat komma på vad det är för ras på mina stackars krukväxts lik…..inte lätt! Måste nog ringa SKK!

klarsferrets
0

haaaa ja du det är inte lätt när man inte vet vilken ras sina blommor till hör kanske en plant skola skulle sitta bra hos dig .

men kanske inte för då dör väll alla plantor på skolan o då blir det ju ingen skola hihi.

Så jag tror nog att du ska inrikta dig på att bli speciell vetrinär för iller för dom klara du ju .

Alltså ingen plnat skola o ingen mat skola för den bränner du upp lätt. hihi

domiino
0

jahopp den andra blondinen då, kan säga att jag hade svin kul! sen att det inte gick att sova för att något (blondin nr1) tjötade =P var ju en annan sak men jag antar att jag tjötade bra jag med =) Med kul hade jag, även fastän sara demonstrerade sin IQ bra i bilen och jag lyckades nedvärdera både mig och min pojkvän utan att veta om det gick det bra! =) tack för en rolig resa!

måste dock erkänna att det är skönt här i tystheten av mitt rum =P

sarae
0

hehehe…jasså har du så mycket förtroende för mig att du skulle låta mig klämma å känna på dina illrar…frivilligt???Förvånad ojoj…e det så smart? Du vet ju hur stitch e….

klarsferrets
0

nja men om du läser duktigt o gör som jag säger någon gång så kanske hihi

holtz
0

haha, och den smarta här då :P hihi. TACK själva tanter ;) för en underbar dag. Var precis vad jag behövde just nu. Ni är underbara alla tre ;)

(tur att man färgat håret svart, numera brunt :P)

domiino
0

men holtz, vem har kallat dig smart?? =O fast iofs så kan jag ju hålla med om att du var nog en av de smartaste i bilen =P

sarae
0

men som sagt allt e relativt så det vill inte säga så mycket ;) IQ nivån var ju nere på amöba stadiet när vi åkte förbi motala…

domiino
0

haha lol men jag tror alla var riktigt trött med =P

holtz
0

hihi. om man är smart så kan man ju se att ni två kallas för blonda (i bemärkelsen korkade) och eftersom jag inte fall under det så måste ju det innebära att jag är smart. ;)

sarae
0

hrm…du har bara artificiell intelligens holtz…du e egentligen lika blond som vi, men du försöker dölja det genom att färga håret ;)

holtz
0

haha, vad ska jag svara på det då? får väl färga det blont för att visa att jag visst är smart! kan visa det på alla sätt möjliga! (förutom fu**ing jä**a högskoleprovet:P)