Mina bilder från träffen i Nyköping
Vem e d sarae har i knät?..=) Ser ut som min lilleman..men..ser större ut än han.. sarae du som har kolla på alla pälskorvar….=) vem e d?..=)
#10: Det var någon pytteliten liten liten plutt :P
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Lite klagomål på bild #0 ….inte schysst att photoshoppa bilderna så att jag ser ut som en gravid sjöko! 
#15: Nämen Sara då :D Du är ju snygg som alltid
haha…nix pix…har officiellt blivit omdöpt till den gravida sjökon av en viss person här på forumet…så det e nu ett faktum….hihihi….vackert va det inte ;)
#13# Asg Då kan d va min lilleman då..=)
Men det gick Milton inte på. Så han var så snäll han bara kunde.
(Provade förresten ditt tips när han var dum, det fungerade jättebra, men fy vad Milton gnällde :P Men jag var hård som du sa, hoppas detta funkar nu!)
Nix det e inte znagge i mitt knä…det e faktiskt min lill skit Buffy ;)
Och så en folkbild igen, ett till försök för Saras del!
Kolla illern som Sara och Joel håller i, hur sjutton håller dom den? Och kolla Manne längst till höger som gör skönaste minen. Älskar den här bilden! Blev dock suddig
hahaha…återigen Buffy trasan…alltid skumma ställningar för hennes del…så det e vare sig mitt eller joels fel att det ser ut som djurplgeri hihihihi
#24#Tyckte han såg lite större ut än va Snagge e…=) Men blidde osäker..=) e juh svårt att känna ijjen sin egen när vissa är väldigt lika varandra…Jobbigt..;)
#27 …oh nej, hon är mycket mindre än znagge….men med mycket mousse i pälsen kan man se stor ut ändå ;)

Men Sara, vem kallar dig sjöko? Är dom dumma mot dig? Ska jag hjälpa dom?
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
#28# hahaha Blanda i hop hon/han…LiteVimsig..=)
hahaha nu tycker jag att du är lite vrång Åsa….morr…..det var faktiskt jag som har det (väääldigt god självkännedom)….men de var ju inte snabba att haka på ;)
#30…det e lugnt Blue…det finns dem som tycker även Stitch e en hon….så du var lite ute å cykla hahaha

hahaha, värsta gyn-positionen!
Sajtvärd på Iller.ifokus

#33: Haha, hands upp. Den var ju bara för bra. Undrar vad Sara hotat henne med eftersom hon gav upp så totalt. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
hahaha yup….här tränar vi djuren att klara det mesta ;)
Hahaha..=) va ja mena va att ja blanda i hop namnen på dina ..=) inte att hon såg ut som en han..eller..haha jo så blidde d juh visst eftersom ja trodde d va Snagge…hmm…

hhaha underbar bild! ser oxå sir väs framför mig ;)

Vilka bilder Tina. Ja då det är Rinaldo jag har i famnen. Det är ju han med den coola jackan. =)
Det var väldigt nära att jag skulle tömma mitt konto för att köpa alla prylar. =) Det är lite farligt.
Rinaldo såg så lidande ut i jackan haha. Man skulle verkligen velat veta hans tankar i det ögonblicket =)

skulle man verkligen våga veta det?? men jag blev ju så övertalad till det mesta. Tack för att mitt konto sa att jag inte fick köpa så mycket.. =P

#21 hahaha! men shit va gla man kan va da:P hahaa
Jätteskoj och se alla bilder. Men Sara inte ser du väl ut som en Gravid Sjöko. hahahaha.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
#2-3: Det är bild på Benjamin. =) Maffian. F*n va roligt det låter. =)
Ja då är man utnämd till Matte till en maffia på 4 st pasteller. =) hihi
du e "the godfather" fast du e kvinna så du blir väl the godmother, familjen överhuvud ;)

Pastellmaffian… haha…
Ibland kommer Joel på nåt lustigt iaf hehe. Tycker pastellmaffian var oerhört passande ;P
hahaha. ja det var ju ett riktigt roligt namn. Skrattar bara jag tänker på det.