Nästan ett halvår som illerägare...
…och jag är så nöjd så! Hittade en bild från andra dagen med Maja. Så liten hon såg ut då, plutten.
Fick bara en liten löjlig "jag är så glad att jag skaffade iller"-känsla som jag kände att jag ville dela med mig av. Nu får ni utstå en liten spam-session 
_No way! Yes way!
En eskimopuss!
Jag må ha fått smaka på ett och annat bett, men aldrig i anisktet *än*.
Och Majas kala ben beror på måndagens blodprov. Det är inte jag som rakat. Jag lovar ;P
_No way! Yes way!
"Jag vill bara smaka lite på ditt öga" *ja, jag vet, jag är så het, hehe*
_No way! Yes way!
Kul att höra! =) Förstår heelt din känsla, vet inte vad jag sysslade med innan illrarna
Hon är en riktig sötnos!
Paulina
Det går faktiskt att äta med katterna - iaf en stund, sen blir katterna intresserade av illermaten, och vice versa. Att katterna till vänster kollar på Maja är ju inte så konstigt - hon tar mat, backar bakom dem och under bänken, äter, springer ut, hämtar mat, osv. Ingen matro här!
_No way! Yes way!
En trött handfull iller. Man får ju passa på när de halvsover, skrockar matte med klotången i högsta hugg!
_No way! Yes way!
#5 Jädrars va sura katterna ser ut när dom kollar in henne ^^
#4 Eller hur. Jag måste säga följande (utan att dissa mina förra djur - dem har jag också självklart tyckt om) - detta känns så rätt. Iller is the skit 
#7 Hehe, ja, klart, hon stör ju dem och får godare mat. Mina katter och Maja har även ingått avtal - du låtsas inte om oss, så låtsas vi inte om dig (mer än att iakta på håll och nosa efter).
_No way! Yes way!
Haha, ja katterna var inte så förtjusta när mina illrar var på besök heller.
Hon är så fin, gott att se att hon äntligen har det så bra.
Sara
#9 Vaddå, bara för att de fräste, daskade till och sprang iväg? Det var dock lite artigt av dem att komma in en och en och hälsa tycker jag 
_No way! Yes way!
…och vad såg jag när jag kollade närmre på bild #1 - ett illersmörgåsbord (öh…typ) i bakgrunden.
- Medicin
- Vetegroddsolja
- Klotång
- Babyolja (för örontvätt)
- Skål som används till kycklingvinge
Varför står alla saker inom synhåll, fram tills dess att man faktiskt behöver dem 
_No way! Yes way!
# 10 
Sara

#11 Insåg just att min klotång ligger på tv:n.
De är ju så många här hemma så man tar ju någon i förbifarten lite då och då. När man tittar på tv och de sover i soffan är ju perfekt.
Jag förstår din känsla helt och hållet Saga :) När man har fler, så har man den känslan oftare ;)
#11: Det där känner jag alltför väl igen…. såå irriterande! ;)
#13 Jag borde nog också skaffa lite fler. Hittar aldrig klotången när jag får för mig att klippa, den dyker upp när jag inte har tid. Kanske borde kedja fast den i väggen eller något 
#16 Bästa sättet att värma en frusen kropp, haha 
_No way! Yes way!

#5 Den bilden var riktigt gullig och rolig =) Haha katternas miner är ju oslagbara =)
Aaw vad fin hon är! Rätt lik min Maya som jag snart har haft i ett halvår också, tufft! =P
När jag skaffade Maya så tyckte jag att namnet va fint och speciellt, och tänkte "ingen iller lär ju heta Maya (Maja gills också) men så fel jag hade, jag har sett måånga Mayor(Major) här inne.. Haha. Men jag tycker fortfarande att namnet är grymt fint på en iller 
Bifogar en bild på henne, hon är rätt lik din lilla guldklimp 
Inget mörker är så långt att det inte följs av gryning.
Vi kanske har samma iller *dam dam daa* 
Hehe. Lite kul var det att min syster väntade sitt första barn när jag skaffade mig Maja - och hon hade planer på namnet Maja om det blev en flicka. Blev väl lite fundersam när jag skaffade en iller med samma namn. Och sen fick hon (tack och lov?) en pojk 
_No way! Yes way!