Maya har fått ögonbryn!
Helt plötsligt en dag så vaknade jag och såg min lilla tös och så hade hon två ögonbryn, hon ser ut som lilla My. Haha, den söta lilla Maya försvann och så kom den elaka fram. vad kan de bero på? Sommarpäls? Men innan hon kom till mig hade hon aldrig sett snö, hon var ute två gånger i vintras men frös så mycke så jag gick in med henne… Hon har därför inte haft någon vinterpäls så hon har inte fällt någon heller.. Men, ögonbryn?! Haha knas! jag bifogar en bild på en sovande Maya som vill in i min mega choklad ask =P
Inget mörker är så långt att det inte följs av gryning.
Och dom är större och mörkare nu än vad dom va på den bilden!

Vilken söt tjej! Jämför man henne med asken ser det ut som du har en mini iller. =P

Har du nagon fore-bild ocksa? Hon kan ju ha haft vinterpals nar du fick henne redan :) Tog hem min Lotta i september forra aret och da var hon redan fullpalsad och vintertjock. Trodde att hon var sjuk nu nar hon borjade tappa all vikt (palsen kommer nog snart den med) :P
// Amanda

Hittade lite gamla bilder pa mina ligister ocksa for att jamfora med :)
Nar jag fick Nisse hade han en "mossa" och fina "points", men nu i vinter blev han jamngra, forutom huvudet som blev helvitt.
Aven bild pa Lottas bantning (hon har gatt ner annu mer nu, och har vagt annu mer, men hittar inte bilder pa det). Som mest vagde hon nastan kilot, och nu vager hon bara dryga 500g! Vid forsta besoket hos vetrinaren var han saker pa att Lotta var gravid och skulle foda vilken dag som helst da det sag ut som om hon svalt en fotboll (magen stod ut pa alla sidor haha), tills jag berattade att hon var kastrerad :P
// Amanda
Hehe Adria fick likadant när hon fällde som bäst innan hon fick valpar, fast hennes sträckte sig över hela det vita partiet ovanför ögonen, men efter några dagar så var hon klar, och såg nästan normal ut igen :P Men hon såg riktigt läskig ut ;)
#3 Ja den tanken har slagit mig men borde hon inte ha börjat fälla då?
#4 Vilken söt Nisse du har, en grå eller pastell blir nog mitt nästa project =P
#5 Ja Mayas blir längre och längre för var dag. Haha Men alltså försvinner dom snart? Jag vill inte påstå att de är allt för charmigt faktist. Haha hennes solbrillor är förstörda =P
Haha aaw men dedär va ju den söta sortens ögonbryn, han ser ju bara oskyldig och söt ut. Mayas ser ju ut som lilla Mys ögonbryn, inte alls lika gulligt =P

#0 hehe ser nästan ut som hon klottrat dit det själv
#9 Hehe jaa "jag lånade mammas smink och såhär brukar hon göra med denhär pennan……" haha =P
# 11 Haha! Underbart! Man kan se djävulen i henne. 
Sara
#13 Haha jaa, de skymtar fram lite ibland med med hennes nya horn så händer det lite oftare =P