Bundy 2007-2009
Har suttit här och kollat på bilder på killen som jag har liggandes på datorn. Usch. Man får så ont i magen. Känns fortfarande overkligt att han är borta. Försöker sysselsätta mej och inte tänkta på det så mkt… men ibland, som nu, så bara kommer det över en. När man ska sova, finns det inte mkt annat att koncentrera sej på. Man blir så påminnd om allt.
Vart lite sentimental och tänkte göra en sån här minnestråd. Lite bilder (mesta tagna med mobilkameran, så det är låg kvalité, men jag hoppas det åtminstone går att skymta honom.
Börjar med en familypicture. Mamma Buffy med hennes 6 valpar (dock syns bara 5). Vilken som är Bundy är omöjligt att se.

En riktig så fin gutt han var.
Beklager tapet ditt og føler med deg.
Beklagar sorgen!
Paulina
Fin han var :) beklagar sorgen, förstår att sorgen är svår.
Vilken söt pojke, beklagar sorgen
Vilken fin tråd! Unberbara bilder, och verkligen söt kille. Beklagar så din förlust!
Beklagar sorgen.
Sara

Vad fina bilder det var på honom. Beklagar så din sorg.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Fina bilder på en superfin iller. Beklagar sorgen!
Beklagar sorgen…han var jätte fin

Beklagar sorgen :o(

Så fint att se hur älskad Bundy var, och minnet lever kvar hos dig. Jag fick en så omedelbar bra känsla för dig och det var en självklarhet att du skulle bli matte på nytt :) Mason kommer att bli högt älskad och bli ytterligt väl behandlad. Jag vet hur hemskt det är att förlora en älskad i förtid,..
Hoppas av hela mitt hjärta att Mason ska stanna länge hos dig :)

Tack allihop! Det värmer faktiskt. När ett djur går bort är det lite som att vara riktigt jävla bakfull.
"Jag ska aldrig mer dricka!" Ja, eller, aldrig mer skaffa djur, i det här fallet. Man blir ju så himla fäst, och känslan när de plötsligt inte finns där längre är det värsta jag nånsin upplevt i mitt liv. Har varit så tätt nu också de sista åren.
Vi har väldigt mkt djur, och vi brukar begrava dem i en skogsglänta nedanför tomten där vi bor. Men som sagt, på sista tiden har det blivit väldigt mkt grävande där nere. Många har blivit gamla, andra plötsligt bara dött. Senast i julas gick våran Bosse (kanin) oväntat bort. Å sommaren som var tog våran Moa (hund) ifrån oss, tillsammans med en av hennes valpar. Samma sommar dog Morsan av ålder (ännu en kanin) och strax därpå våran söta råtta, Luna. Det är rena djurkyrkogården därnere. Lyckligtvis blir man inte lika krossad när alla dör. Man fäster sig olika mkt vid dem. Bundy har nog fan kännts jobbigast hittills. Mkt oxå därför för att han var så ung, och det känndes så oväntat. Usch.
Ändå dröjer det inte längre tills man sveper sin nästa öl. Lite in denial för nästa bakfylla. Sucker for pain. Det är tur att man inte vet på förhand hur det ska sluta.