OT Fyyy fan...
Har varit uppe till halv 6 2 nätter i rad, sen inatt tänkte jag att nu sjutton ska jag lägga mig vid 3 iallafall…
Sen blir man då addad av nån som utger sig för att vara en Eva från något som heter Webmodels.
Ofta tänkte jag, jag minns inte ens att jag har skickat in en ansökan dit, å hon sa att det var 2 veckor sen, knappast.
Iallafall så ville hon att jag skulle sätta på min cam.
Jag sa till "henne" att om du inte är "Eva" så är du jävligt töntig som utger dig för att vara nån du inte är, för jag hade satt på camen iallafall.
Sen skickar hon bilder på sig själv för att jag ska tro henne.
Och sen ger hon min en msnadress till nån som har varit modell där.
Men det bevisar ju ingenting! Vem som är seriös addar nån på msn mitt i natten?
Skit samma tänkte jag, och satte på camen för att ge "pojkarna" nått att titta på. Jag tar ju för givet att de inte vet nån Eva där.
Hon sa att hon hade fått mitt formulär som jag ahde skickat in (webmodels finns asså) men då sa jag: om du nu har fått in ansökan, vad har jag för ögonfärg?
Då sa hon: det stod: kontakta Thessan_87@hotmail.com för mer info.
OFTA!
Sen ville hon se mig i underkläder så jag skickade en bild på mig i bikini sen jag var i spanien.
Den dög tydligen inte för hon skulle iaf se mig i BH och trosor.
Jag snackade med den där andra modellen, och var var tydligen 17 år och hade tydligen fått 94 tusen för ett jobb.
Sen vill den där Eva se mina bröst utan BH också.
Va fan? Jag kan ge dedär killarna en titt på mig i bikini, men det där är lixom för mycket. Ingen går ju på någon sådant.
Om det nu var seriöst eller inte skiter jag fullständigt i, för jag blottar mig inte i cam, även om det är för en modellagentur.
Och så säger Eva att jag har en annan på tråden som vågar visa sig.
Jaha, so what? Vill hon hellre ha en modell som söker bekräftelse än en som redan vem vem hon är så är det ju hennes förlust.
Hade hon varit seriös hade hon väl ringt mig på dagen och inte skrivit till mig på msn på natten?
Hoppas de där killarna hade kul iallafall, för de tjabbade med mig i 3 timmar utan något i gengäld!
golf.ifokus.se

Ja, det betyder alltså att jag var uppe till halv 6 inatt med…
golf.ifokus.se

men shit:S….lät verkligen inte seriöst iaf:S..bra att du stod på dig! inte bra! lägg dig tidigt inatt då;)

Ja att underblåsa sådana hä saker på nätet, är jag i alla fall totalt emot. De kan vara ruggigt duktiga de här och som sagt var, man vet aldrig vad som döljer sig bakom ett användarnamn. Ruskigt igentligen.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Nä där gäller det verkligen att ha självdisciplin. Inte alltid lätt när man är yngre och kanske vill bli modell.
Men det var bra gjort av dig Thessan.=) Jättebra att du berättar om det oxå så att vi andra kan ta lärdom av det.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.