Jag är snabbare än blixten :)

åh roligt! Tack för titten
Var ni många på träffen?

Ja, här kommer en till :)
Blev så imponerad av Hero och alla karlarna i buren :)
Hero gick bara in och lade sig i högen och ingen sade ett pip, detta trots att Hero och en till är båda på gång att gå in i brunst :)
Inte heller hade de hälsat på varandra innan :)
Det är bara människorna som är läskiga tycker Hero :)

Funderar på när jag ser det goa gänget i buren… Är illrar som hundar att de kan påverkas av om människan i andra änden av kopplet är nervös för att något ska hända, typ då slagsmål???

vad skoj och se så många kort. =))
Hur många var ni som var där???
Har du några kort på människor. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Vi var ca 20 personer och lika många illrar! så vi var ett stort gäng med många nya ansikten! super kul!
Låter som en trevlig träff. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Felet med såna här trådar är att jag börjar bli vääääldigt sugen på att gå på nån träff… Ja, min dotter också för den delen…
Får väl se om jag får tummarna loss till julträffen….
# 12 Vilken mysig omhållning!
Sara
Vilka fina foto på alla illrarna, och va bra att Hero inte är rädd för andra illrar. Inte som hans bror Jazz, för han piper bara han ser en annan iller. Det är bara Agnez han går bra samman med, dom andra är fortfarade lite sura på honom och ska visa vem som är högst. Och då blir han rädd och piper och skriker, men dom ska gå ihopa, så jag testar varje dag. Men tjejerna går det inte att göra samma med, för där gaddar mina 8 ihopa sig och ryker på dom i grupp. Det är bara Calypso som det går något så när bra med.

#28 han är van… han fungerade nästan på en gång med dom andra… Sunniva som vi trodde skulle vara fegast gick rakt in och la sig med honom första gången dom träffades.. samma med Tengel.. tog 2 min sedan va dom polare och busade.. Med Sol tog det någon dag men det är mäst för att hon är AlfaHonan här hemma… Nu går Hero runt och letar efter dom andra när dom inte sover på samma ställen.. Han söker upp mig och Ulrika mer och mer också och ska ha koll på vad vi göra :)

Så mysiga bilder!! Jag sov mig igenom hela träffen. Hemma! Hade jobbat natt och kom i säng vid tio-tiden imorse. Ställde två väckarklockor för säkerhets skull men inte! Sov mig igenom alltihop och vaknade kl.20nu ikväll. Verkar som om jag behövde sova lite men satan att jag missade det!! Tur att ni hade trevligt iallafall. Jag får väl sikta in mig på julträffen istället.
Skönt att det går bättre och bättre med honom, det är bara här hemma som det går mindre bra nu. Hade hoppats på att tjejern också kunde vara ute och busa runt med mina, men det funkar inte riktigt. Iallafall inte med Electra och mina 8, det är bara Jazz och Calypso som kan vara ute om inte alla kommer farande. Är det bara Agnez, så går det bra, men jag hoppas att dom så småningom ska kunna gå samman, iallafall med Jazz eftersom han ska vara kvar här hos mig.

Ja just det är så hon heter ;)

#28, det är bara vi människor som är skrämmande :)
Han blev lite stressad och kände sig ensam så vi tog en liten sväng runt filtarna och vips så skulle han promt in i buren och så var det klart :)
Han var jättevarm och go´när jag lyfte ut honom, låg underst i högen :)

#30, du behövde nog sova då! :)

Ja, trevlig träff! Tyvärr missade jag nog att presentera mig för några av er, sorry :)
Inga foton på min Stitch? (viltfärgad hane med svart sele/koppel)
Jag tog några bilder som jag ev lägger upp här (om de blev bra).

Storstitch, det kan ju bara betyda att min lilla kille är liiiten. ;-)
Jaja, inte alla kan bli stora. Men skojigt att se bild på honom, och att de lyckades locka hit dig. ;-)
Hoppas du kommer trivas här.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#40: Japp :) Jag har sedan länge kollat in illersveriges forum då och då men det har ju varit ganska lugnt där sista tiden. Här verkar det vara betydligt mer action. Bra namn på bilden :D
#41: Tack! Jag ska lägga upp lite fler bilder på honom framöver. Tyvärr har jag inget bredband hemma ännu :(
#39: Ja, det är han! Men som ni märker är han en expert på att undvika kameran :S