Adrias valpar (?) - En vecka kvar!
Nu har Adria En vecka kvar tills hon förväntas valpar. Jag är fortfarande lite osäker på om det blir något, menörhoppningsvis vet jag med säkerht om ett para dagar!
Hon är i alla fall go och rund, och har gått upp ca 250 g. Fäller gör hon som en jag vet inte vad, och det enda hon gör just nu är att äta och sova.
Här kommer lite bilder på den förhoppningsvis livande mamman.
Oo tjockismage :) Här håller vi alla tassarna för ett gäng med avbitare inom kort..
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Min magkänsla säger Bebisar i hennes mage=)
Hoppas hoppas :D Tjockismagen är iallafall ett faktum.

Lycka till med de väntade bebisarna och hoppas att allt går bra.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Haha, hon lär ju inte bli smalare om du tvångsmatar henne med godsaker Sara :)
Carpe Diem
Jadu. Hon ser iaf vääldigt märlig ut med fällningen. H_oppas på avbitare i drivor ;)
Paulina

Ser ut som en bebismage iaf=) håller som du vet tummar, tassar och allt som går för att det är valpar och att allt kommer gå bra=)

Nejmen det har har jag missat! :O Visste inte att hon var parad! Det ar bra tur att jag inte aker till Sverige nagot i ar.. En mini-Adria ligger valdigt hogt pa min onskelista…
// Amanda
hoppas allt går bra =)
Ser faktiskt ut att vara en bebbemage, vet att jag tvivlade på Agenz också innan hon fick sina valpar den 22 april. Var 100 på det enda tills jag hörde pipen i buren den onsdags middagen när dom första valparna föddes. Och hon födde dom lite för snabbt för att hon själv skulle hinna med dom, var nog därför som 3 inte överlevde. 2 hade hon inte hjälpt ur fosterhinnorna medan den 3 la hon i toalådan, vilket hon gör när något är fel. Hon gjorde samma sak på förra kullen då hon fick 6 valpar varav 4 överlevde, här hade en hellre inte kommit ur fosterhinnan medan en låg i toalådan. Vet att både hennes mor Tiffanie och moster Tilly gjorde samma sak med valpar som dom inte tog sig ann, så det kan vara ett släktdrag eller så är det bara något som vissa tikar gör.

Åh så spännande. Här håller vi alla tummar och tassar vi kan för att det kommer att ploppa ut små godingar snart =)
Tjockis mage har hon i alla fall.. och börjar bli smått konfunderad över varör matte hela tiden måste klappa henne på magen :)

#15 Ha ha, jag känner igen det där! Man kan ju inte låta denna runda goa mage vara ifred :) Sån tur att mina flickor gillar magmys :)
Grattis till alla väntade valpar och en puss på den vackra mörka Adrianosen. Jag väntar så klart med spänning =))

#15 Saga: Det är du inte ensam om Adria, matte vill lägga mig på rygg bara för att sen smyga dit en kall hand och då drar jag direkt..jobbigt nog vaknade jag med en hand en kväll, hon hade tagit upp mig när jag hade min skönhets sömn*hrmf*
#16 precis!!! adria finner sig så länge vitaminpastan finns inom räckhåll.. men nu 2 dagar i rad har hon självmant krupit upp i knät och lagt sig i famnen på rygg :) jag tror hon är trasig!!!!! :O
#17 Adria: Visst är mattor nästan det läskigaste som finns!!! jag letar desperat eftr ett botemedel… några tips?? Nästa gång din matta läggr en handen på din mag.. bit henne i knogarna! lovar att det är effektivt (ok… kasnke inte men du visar iaf klart och tydligt att det inte är ok!)

#18 Hmm..nja jag kanske skulle funka… ja vet dock inte om jag minns hur man biter matte=s räcker det att gapa över hennes hand/fingrar/knogar? Det räcker ju att man går upp i vikt och känner sig som en ballong så ska matte va där och påpeka det med sin hand också hela tiden!*suck*

Håller tummarna!
Nu är det inte många dagar kvar… Tyckte mig känna små små rörlser igår, samt 2 lite kraftigare "sparkar". men jag vågar inte vara helt säker ännu. Det kan ju har varit gaser ;)
Men men .. bara att fortsätta vänta!
lite magbilder… inte så stor, och lite för mycket päls på den tycker jag..
Lillkobran då.. Jag tror ändå det var rörelser du kände igår, det lät så iaf ;)
Paulina
#24 hahaha min totala tystnad.. och "vad i!!! …." kommentarena som jag undslapp? :P
Kobran har för övrigt lugnat ned sig.. hon har fått mat ;)
#25 Den kommentaren bortser vi från, för allas bästa
Ja, kobran måste ju matas och INTE med gump! Ska jag lägga pram min piercingsamling utifall? Har töjhorn med ;)
Paulina
#26 ja tack! risken finns att det kan komma att behövas! fast nu är gump bannlyst i alla fall!
Nu råder det inga tvivel längre! Hela magen rör på sig! Hon har även fått början till slempropp…
så nu ska jag ta på mig störthjälm och försöka andas lugnt de närmsta dagarna, och hoppas att allt går väl!
#28: Håller tummarna att det går bra. Ser fram emot en massa bilder. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

vad roligt att höra. sa ju till dig att du skulle få bebisar=P

Åh vad roligt. Här håller vi alla tummar och tassar vi har för att allt ska gå bra =)