Då har Hero varit på promenad igen!
Vi kom nyss in och det gick så bra så jag ville berätta :)
Tengel var med som sällskap, tänkte att han skulle ha en lugnande inverkan på Hero, och det gick jättebra.
Han fräste en gång när vi precis kom ut, sedan lyfte jag honom för att gå till baksidan av huset. Väl där var han stel som en pinne de första minutrarna men det släppte mer och mer :)
Sedan gick han runt och var lika intresserad av omgivningen som tengel och inga tjurrusningar till närmaste buskage heller :)
Han sprang och så men det var ingen panik hos honom, förrän vid slutet så då beslöt vi att gå in.
Det är ju ingen idé att stressa ihjäl honom :)
Med denhär takten kommer han definitvt närvara på träffen den 19 :)
Dessutom visade han trygghet till mig vilket jag bilr barnsligt stolt över :))
Han ville klättra upp för benet vid något tillfälle och sedan förskte han klättra upp i knät också :)
Vid slutet blev han stressad som sagt och högg efter mig när jag skulle lyfta honom men jag visade att det inte var acceptabelt och efter något fy kunde jag ta honom och då slappnade han av med en gång i min famn på vägen in :)
Äntligen börjar han känna lite trygghet :)
Imorgon blir det en till promenad för honom med Tengel och då skall kameran med :)

Roligt att höra om era framsteg! Hade varit kul att få träffa Hero på träffen.. :)
grattis ulrika! Det verkar som om ni snart fått fason på lill-klumpen! ska bli kul att se honom på träffen! Härligt med en till som bankar skiten ur stitch (för jag antar att tengel lärt honom att det får man göra!)

tengel bankar skiten ut hero, men några knep har han väl snappat upp :)
ja vi har ju alla sett hur smidig hero är… den stackarn.. ;)

tänk vad förnärmad han skulle bli om han bara visste :)
hehe…

#2: Morrar lite. Hur kan du säga så om våran lilla bebis? Hemska människa ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
#6 ja jo jag är ju rätt hemsk…men stitch är hemskare ändå mot andra illrar

#7: hihi han har säkert en orsak. de kanske är förolämpande mot honom. hihi
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars