Iller iFokus

Iller

Etikett: off-topic
Läst 140 ggr
Madde
0

Ingen resa till Chile =((

Ja ha, då är nästa resa oxå inställd. Känns inte som att det är meningen att jag ska resa någonstans. Den är nu avbokad och så får vi se om vi får tillbaka några pengar. Vi har trots allt lagt ut 19000 kr på biljetterna. Det känns riktigt trist och surt då vi har sparat pengar i 1 1/2 års tid.

Vi måste ställa in resan då våran resekompis inte får resa utomland pga sjukdom. Så nu hoppas vi bara att hon blir frisk. =))) (Tänker på dig)

Vi skulle ha bott privat och då är det lite svårt och åka när det är till någon vi inte känner.

Hmm ja ha, vad ska man nu göra???

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

sarae
0

ja, det är verkligen otur för er måste jag säga!! Men ni ska se att ni kommer komma iväg på eran dröm semester…kanske inte i januari, men det kommer ska ni se!!!

Madde
0

Känns rätt hopplöst just nu. =(

Men vad ska man göra. Det viktiga är ju självklart att våran vän blir frisk. Cool

Faxlin
0

Men gumman då, förstår att det känns motigt och tråkigt. Hoppas eran vän blir frisk så ni kommer iväg. Lider med dig gumman då jag vet vad denna resa betyder för dig.
Kram Åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

klarsferrets
0

mm det är väldigt synd att ni inte kommer i väg men huvudsaken är att eran vän blir frisk.

Och sedan kommer det nog ett tillfälle ska du se att ni kan åka

Madde
0

Ja vi får väl se om vi åker någon annan stanns. Men då får vi nog vänta i 1 år till minst. =(((

Brukar alltid försöka se det positiva i det negativa. men just nu är det riktigt tufft och hitta någon ljusning.

Sara
0

Tråkigt!! Hoppas ni får era pengar tillbaka och kan resa en annan gång.

Sara

Madde
0

Ja det hoppas jag med. Än har vi inte hört något. MEn det är ju ca 20000 det handlar om så det är ju inte någon liten summa och förlora.

Ferret.YinniZ
0

åh,,,vad tråkigt:( hoppas att er vän blir frisk fort och att ni kan åka till det ni hade tänt er snart. kanske hinner ni samla nnu mer pengar och så ännu mer nöje?:P
Hopaps att ni får pengarna tillbaka, men varför skulle ni inte få deT? alltså vad är det som står emot?

kramar!

Madde
0

För att vi avbokar så pass sent. Det är ju mindre än 2 månader kvar nu.

Tyvärr så kommer vi inte iväg till chile över huvud taget. Utan vi får se om vi kan åka någon annan stans eller ja blir hemma.

Det är väl inte meningen att vi ska åka dit helt enkelt.

smurfb
0

Har du inget avbeställningsskydd? Inte betalat med kort? Om nu din kompis är sjuk så gäller ju dem.

Ferret.YinniZ
0

#9 okej=( va tråkigt:(:(

Madde
0

Jo vi har avbeställningsskydd. Men de drar ut på det i alla fall. Då det inte var jag som bokade resan då det är chilenare och jag inte kan spanska så har hon tagit på sig det ansvaret. Sen får vi se om hur mycket man får betala i avbeställningsgrejs och sånt

Men vi får se. Håller er uppdaterade. Säger bara till folk som ska ut och resa att man verkligen ska ha avbeställningsskydd.