Fotomässa i Nacka till helgen.
Det var meningen att jag skulle åka till stockholm nu på lördag och gå på fotomässan i nacka, men då den jag skulle åka med tyvärr har avbokat 3 dagar innan så står jag här med biljetter till stockholm och ingen och åka med till mässan. Vi skulle ha sovit över hos en av hennes vänner så där skiter det sig oxå tyvärr. =(((
Snacka om att bli besviken när någon bara struntar i och åka. Jag har sett fram emot den här mässan i flera veckor nu.
Hade tänkt kolla på en massa häftiga kameror och andra fotoprylar.
Men, men kände bara att jag behövde prata av mig lite då jag inte vet vad jag ska göra. 
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

nä vad tåkigt fy vad hämskt . du som hadde sett fram emot att resa till stokholm .
Hoppas att du kan åka ändå på något sätt håller tummen för dig här nere

Gud vad jobbigt. Kan du inte ta tåget? Måste ju bo någon illermänniska där som du kan sova hos..
Jag har bussbiljetter så där ligger inte problemet. Vill bara inte gå själv. =(
Eller så får jag ta och skita i det helt enkelt.

Jag tycker du ska åka ändå,sen an du ju sluta upp med någon efter mässan :)
Jag skulle lugnt ha åkt om det inte varit så att jag ska på kryssning till Helsingfors med hela mitt kompisgäng.
Men madde du kan ju bo hos oss :) Vad kostar biljetterna?
#5: till mässan eller bussbiljetterna? =)

Där ser du madde!
Till mässan
Ok. =))
Om man skriver ut en rabatt kupong från Foto.ifokus kostar det 100kr. Utan rabatten 130kr.
Tack för att du är så snäll sofie. =) Blir så glad. =)))
Ska hålla alla tummar och tår för att du kommer iväg till mässan!! Det är du verkligen värd!! Ted hälsar att han håller alla tassarna oxå!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Men gumman, säger bara det. Hade jag råd skulle jag åkt dit så hade vi kunnat gå ihop. Tyvärr vet du ju vad min ekonomi säger just nu. ;-(
Att hitta övernattningsställen i Stockholm är inga problem, bor massor med trevligt illerfolk där.
Hoppas att allt löser sig för dig med både sällskap och övernattning.
Kram Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

vad kul nu kanske du kan komma i väg i alla fall jag hoppas värkligen du gör det

kul made att du kommer iväg endå!! hadde jag kunnat hadde jag åkt som ett skollat oll…hmm ja ni vet…Men du får titta åt mig med =D hoppas ni får det kul, men det tror jag inte ska vara något problem =P
nu är det bestämt att jag och chrille åker iväg, fast det blir jag och sofie som går på mässan. =)) Det ska bli riktigt skoj. =)
tack än en gång sofie för att du är en sann vän. =) Sen får vi se vad vi hittar på till kvällen. =) manne och chrille ska till nyköping med mullrarna. =) hihi.
Va surt det är när folk backar!! Men din vän kanske har en bra anledning, tur iaf att det fixade sig!
Sara
#14 Du behöver inte tacka. Självklart ställer vi upp och samtidigt har vi turen att ha en trevlig helg med er :) Och mullrarna förstås :) Ska bli jätte skoj.