Angående iller i fokus
Sen jag hittade hit, för inte många veckor sen har jag liksom fastnat.
Först på listan innan allt annat är ett besök här. Sjukligt.
Ni får sluta vara så himla intressanta =)

ah den berömda abstinensen sätter in :))
det är bara att inse, det är beroendeframkallande detta :))
är likadan, känns inte som om jag gör annat på nätet än sitter framför iller.i.fokus :)

haha, ja visst är det härligt. Denna lite sjuka inställning med att alltid springa in och kolla om något har hänt. Vad som det skvallras om nu och sådant.
Själv har jag ju fastnat så det ekar om det, vilket syns på antalet komentarer man kommit upp i;-)
Som Sajtvärd är det väldigt glädjande att höra att ni trivs här inne. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

haha…jag kan ju medela att der bar ablir värre och värre;) dr har du något att se fram emot=) ja, Åsa jag trivs super bra och tycker att det är en mycket bra sida med all information man behöver. och ställer man en fråga svarar någon på den snabbt med ett rba svar=) Supper duper sida:D

Håller med er allihop, det är en jättebra sida och man blir fast :P
ja du abstinensen är hög måste jag säga. Så fort jag kommer hem slår jag på min laptop och sätter på Explorer och självklart har jag iller.ifokus som första sida. =)) Sen är det bara och vänta på att mitt nätverkskort ska uppfatta att jag har slagit på datorn och vill ha internet till den. =) hihi
Sen är det bara och läsa allt som ni har skrivit under dagen som jag har jobbat. =)))
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Ja, man blir ju som besatt!
Har ingen data hemma så varje rast på jobbet springer jag hit o paxar datan, arbetskamraterna börjar bli lite trötta på mig!
Man e väl lite töntig…
Måste erkänna att även om jag inte har nån iller och inte skriver så värst mycket här så läser jag massor och lär mig hur mycket som helst! Så fort man kommer hem så är det in för att kolla vad som hänt här och på hittekatter-ifokus samt katter-ifokus…

Titta nu sitter jag här igen. Fast jag egentligen borde sova..

Åsa, kan ju erkänna att din sida ligger som startsida på min dator..
Var det inte prat om att starta avväjningsklinik?? ;)

Kan bara hålla med er andra. Sätter jag på datorn är jag fast. Kan inte plugga ordentligt för det är svårt att koncentrera sig, bränner maten och kommer inte i säng. Måste bara kolla iller iFokus en gång till..så låter jag hela tiden. Phu!
Men jag är så glad att det finns, och att ni alla som är här är så kunniga och hjälpsamma!
#9…jag håller på med förhandlingar här i stan om att starta en klinik….håller på att gå igenom förslagen på lokaler jag fått… än så länge väljer jag mellan kolmården och skansen….men jag hoppas på att man kan få använda big brother lokalen istället….så projektet är igång ;) hehehehe
#11 Ska det vara med eller utan kameror i Big Brother lokalerna???

#12 Haha vem vill inte se nervrotiska illerägare som inte får prata med andra illerägare. Kan nog bli spännande. Jag tipsar 5:an 
jadu….För att göra behandlingen så effektiv som möjligt,, samt för att även kunna erbjuda distans behandling via nätet har vi för avsikt att sattsa på kameror i varje vrå ;)

jag är med! sålänge jag får ha min iller och tillgång till kaffe o cigg =P
I så fall får jag nog se till att investera i parabolantenn så att jag har chans att kolla in programmet…
#15 Nja, illern är väl frågan… Blir det inte lite för lindrigt då???