Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 188 ggr
domiino
0

OT bensin?95 98 miljö..f*n feeeeel

det börjar med att jag parkerar bilen på scell, precis där dom ställer vagnarna. och eftersom jag bara skulle vara i skolan ca två timmar så tänkte jag att dom säkerligen inte skulle märka det. och eftersom ingen sa något trodde jag inte det heller.men i alla fall när brorsan skulle hämta mig för ca 1,45 hr sedan så var vi tvugna o tanka..så vi åkte till shell, tankade och när jag läste på kvittot stelnade jag till, skrek faaan och rusade in till affären. väl inne (självklar är den tom) skriker jag HALÅÅÅÅ? ut kommer en liiiiten kille o frågar om jag behöver hjälp? JAG HAR TANKAT FEL BENSIN!! skriker jag och killen förvinner fortare än kvickt (antagligen för att jag är nervös,ledsen o mascaran har kletat ut lite så jag ser ut som en drogpåverkad idiot). ! sek efter att lillkillen sprungit in på lagret springer det ut en annan kille (som jag känner förståss), tittar på mig och frågar vad det är som hänt? Jag skriker igen, JAG HAR TANKAT FEL BENSIN!BRORSAN KOMMER DÖDA MIG!!! killen (som hjälpt mig innan med oljepåfyllning och liknande) skrattar och frågar vad jag tankat och hur mycket. -Miljöskit för 200 spänn! säger jag lite lugnare . killen skrattar och förklarar att det inte är så farlig utan om jag tankar i bensin så löser det sig. jag tack vänder mig och och precis innan jag går säger han- och förresten, nästa gång du tar MIN parkering kan du väl säga till..lite pinsamt..När jag o bror väl kommer hem tycker vi att vi ska åka å tanka bilen med bensin..så vi åker till OKQ8, tankar bilen full med bensinn 95 så att den blandas ut med miljöskiten och precis när vi ska betala kläcker min älskade broder ur sig att - vi skulle ju ha tagit 98 oktan, då blandas det lättare med miljögrejjen och bilen mår bättre…suck..tredje gången gill är det man säger va? hoppas bara bilen startat imorgon när han ska till jobbet..med den blandningen han har i just nu så lär ju bilen få lite frispel…

ibland tror jag inte att jag ska ha bil…eller körkort…kanske till och med ska färga håret blont när jag endå håller på…suck..men jag är glad att jag är hemma i min säng nu i alla fall =P

sarae
0

hahaha…emelie, det verkar vara lite snurrigt borta i ditt hörn av världen! Men du, lyd ditt eget råd och färga håret blont! det hjälper! Hur tror du jag klarat mig i alla år?

domiino
0

haha jadu sara, hade jag inte varit så vit i skinnet hadejag gjort det för lääänge sedan. gav det förslaget till en kompis några vintrar sedan..fick till svar - om du går ut o lägger dig naken i snön med blont hår kommer bara dina ögon synas..vad bra du kunde bli på att smyga runt då!. tror inte jag vill vara naken i snön..därför har jag inte gjort det ennu =P men efter idag så tror jag verkligen jag ska