Nya bilder med nya kameran!
Vilka fina kort Hanna :)
guud vilka gulliga bilder :) Jättefina är dom allihopa!
Tack Sofie och Lotta :))

Vilka härliga bilder :)
Måste kännas skönt med en ny kamera :)

Fina bilder! Säker på att Tjabo inte är en fladdermus och inte en iller?
em, haha, du anar inte hur ofta jag får den frågan ;) min mamma kallar honom för fladdermusen haha, sen har han ju otroligt bra hörsel oxo, han liksom spärrar upp öronen o viftar med dom, han ser verkligen ut som en pajas ;) men visst är han bara för söt med dom öronen? hehe
#17, jaaa, det är så kul, jag går o fotar hela tiden hehe. det är ju kul att t.om jag som är sämst på att fota kan få till snygga bilder ;)

Ja han är söt som socker :)
hehe jo, han är ett litet original den killen. helskum men vi älskar ju honom såklart ändå hehe. han skulle nog passa som clown på cirkus eller nåt =)

Haha, ja han ser lite så ut. En liten öronmurvel.
o sen var det sovdags ;)

Gud vad Frodo är mörk och vacker!
Em, jaa visst är han, men nu iochmed vinterpälsen så är han ju bra mkt ljusare, iaf i ansiktet, kroppen e fortfarande grymt mörk :) våran stora snygging hehe
Åhh va fina kort!!! Dom e så söta dina korvar!
Hur känns den nya kameran? e ni nöjda? Hög dregel faktor på den vill jag lova ,)
#29 det där såg oerhört mysigt ut
Sara tack!! =)
Nya kameran e grym. kommer ta tid o lära sig alla funktioner dock, nu kör jag bara på auto hehe. får läsa manualen lite djupgående sen :))
#32: haha jo, men gimlis mage är oerhört mysig, man kan gosa in sig massor i den, i hela honom föresten, han har fått superlen fluffig vinterpäls nu som e sååååå go :)

#25, haha, sådana skålar har jag också :)

#1: Ohh, ser ni tungan? Jag bara älskar kort med deras små tungor. hmm, jag är nog tokigare än vad jag trodde:-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
#36: Jo jag tror han medvetet räckte ut tungan åt mig efter allt fotande ;)

#37: haha, ja kanske det.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Jag avis på din kamera…..????? Nä, hur kan du tro det? 
Supersöta bilder! /Lina
Tack Lina :)
Söta bilder!!! Kunde du inte redigerat bort mitt tryne…. Visst är det kul med ny kamera!
Sajtvärd på Iller.ifokus
Jossan meh! jag kan inte redigera bilder juh :) alla vill säkert se ditt tryne ändå ;) kanske dags att lära sig lite photoshop hehe

*fnissar väldigt omoget* snäääälla.. kan inte någon som har kunskap om photoshopredigeringar göra om fotot och ge Jossan ett riktigt gristryne?
#43 glöm det tack!!
Hanna! snacka om att frodo ändrat sig till vintern!
Sajtvärd på Iller.ifokus
Jossan, jaa eller hur?! han som var så mörk i ansiktet, nu ser han ut som sin idol Gimli typ ;)
jätte fina bilder!!!!vist är det kul att fotta!önskar bara att jag hadde mera tid att göra det.
Skit snygga bilder Hanna, nu får du ta flyget till oss o fota mina dampdjur :-D
Malin, haha, jag får väl göra det, jag som aldrig varit ute på ön ;)) det är så himal kul o kunna bra bra foton fast illrarna aldrig är stilla haha. frodo far ju runt som ett jäkla sepe jämt hehe. =)

jag tror frodo har gimli som idol. Först äter han upp sig för att skaffa samma mage, sen fixar han samma mask … snart lär väl frodo bita av sig svansen för att efterliknanda idol-gimli.