Iller iFokus

Iller

Etikettersajtenifokus
Läst 672 ggr
Faxlin
0

iller ifokus läggs ner

Viktigt meddelande till alla medlemmar på iller.ifokus.

Det har nu beslutats att sajten skall läggas ner.

Jag hoppas ni alla har njutit av eran tid här inne och önskar er välkomna in på de andra sajterna inom iFokus som kommer finnas kvar.

Mvh Åsa Faxlin

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Satmaran
0

Hoppas detta är ett aprilskämt =))

klarsferrets
0

är detta värkligen sant ,

jag frågar bara för att det har funnits sådana länkar förut,

Som inte varit sanna

i så fall vad tråkigt att iller lägs ner.

sanna82
0

Otroligt tråkigt att sajten ska läggas ner Gråter 

Själv har jag precis hittat den, den korta tid jag varit inne har varit trevlig, här finns många intressanta och roliga personer.

Be a rainbow in someones cloud

klarsferrets
0

heh det hadde jag glömt av att det var 1 aprill i dag,

Så man får hoppas att detta är ett aprill skämt .

sanna82
0

Hade också missat att det är första april, håller tummarna för att det är ett skämt Glad

Be a rainbow in someones cloud

Smex
0

som sagt… jag hoppas att detta är ett april skämt, annars vet man inte vad jag kommer göra!!!

FerretCrow
0

April April

Bogey
0

Nja, Åsa har ju sagt att hon kommer att lägga av så småningom men att det finns de som ev. kan ta över så vi hoppas väl att det är ett aprilskämt.

Faxlin
0

Det är ett april skämt.

Ber om ursäkt för de som satte kaffet i vrångstrupen en sväng innan de läste satmarans kommentar :-)

April, april på er alla.

Audiatur et altera pars

Goseiller
0

hahahaha du är för go faxlin, ja jag höll på att sätta psitagenötterna ihalsen och fick en allvarlig hostattack. Skrattande

Faxlin
0

#10: Ledsen för det. Hoppas du återhämtat dig. Pistagenötter i halsen är allvarliga saker Skrattande

Audiatur et altera pars

Goseiller
0

hahaha ja självklart har jag återhämtat mig. Behöver absolut inte be om ursäkt, jag gillar aprilskämt Skrattande

NinaogRaKKerUngene
0

Enda jeg er blond, skjønte jeg den jeg da Flört

Prøvde å lure folk på det norske forumet med at jeg skulle omplassere alle mine små, men det var ingen som gikk på. Folk kjenner meg for godt Skrattande La ut om allergien min, hvor lei jeg var av ilderne, og alle vervene jeg har, men det hjalp ikke. Enda jeg bannet til og med Skrattande

[LiisaDagger]
0

Gud, jag blev skiträdd Obestämd

Faxlin
0

#14: Var inte meningen. Skäms Men samtidigt liiite roligt att någon trodde lite på det i alla fall. Flört

Audiatur et altera pars

sotlynx
0

Jag läste det nu, idag, före morgonkaffet. Fick en tår i ögat. Usch. Foten i munnen

Satmaran
0

Jag har min lille grabb att tacka. Han påminde mig noga redan tidigt på morgonen om att det var 1 april ;) Så jag var inställd på att vara misstänksam och skeptisk hela dagen =))

Förlåt Åsa att jag avslöjade dig så tidigt i tråden ;)

Faxlin
0

#17: Ska fundera på saken. ;-)

Audiatur et altera pars

fridaas
0

Jag kollade datumet det första jag gjorde när jag såg tråden i onsdags, och hoppades på att det var ett skämt, men man vet ju aldrig :p

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.