Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 146 ggr
jakobssonlina
0

ja ha då va det tid för

GOD NATT ALLI HOP HÄR INNE

mvh Lina

Madde
0

God natt och sov gott.

Idag ska jag inte lägga mig så sent som jag gjorde igår.

Så idag får det bli max till kl 12 framför datorn. =)))

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

jakobssonlina
0

okej så sent kommer ja aldrig i sång dess och jasse lär komma typ 05:55 och säga mamma vi vill ha frukost NU

ja lika bra att säga det men jag är lika dålig på att skriva som min mor sådan mor sådan dotter hihih

Ferret.YinniZ
0

jaa…vi får väl se när ja kommer i säng…men ja måste se till att jag kan svenskan inför provet imonn:S….så det blir väl nån timma till:S God natt alla som får sova=)

Ferret.YinniZ
0

jaa…vi får väl se när ja kommer i säng…men ja måste se till att jag kan svenskan inför provet imonn:S….så det blir väl nån timma till:S God natt alla som får sova=)

Madde
0

Igår kom jag inte i säng förän efter kl 2. Så därför kan jag vara lite trött idag i mina inlägg. =)) Men som sagt så håller jag på 12 regeln borde jag få i alla falll 6 timmars sömn innan det är dags och åka till jobbet. =))

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Faxlin
0

Jag ska för en gångsskull lämna iFokus tidigt. Så nu går jag för ikväll. Kanske dyker upp om någon timme eller så. Men ska i alla fall natta gubben nu ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Faxlin
0

Nu är det tredje gången jag kikar in i natt. Svårt att sova. Men jag lyckades natta gubben och ungarna i alla fall :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars