Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 903 ggr
Bobo-the-Bobster
0

Bobo vill flytta!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Läger in en ny annons då jag antar att få skulle se den gammla. Bobo är en trevlig iller kille på 2 år kastrerad vacinerad å chippad.

Han är bitfri (så bitfri en iller nu blir, alla kan ju få fnatt ibland) och går på låda så länge den är fräch å inte för långt bort.

Han söker ett nytt hem hos någon som inte har små barn eller planerar att skaffa barn då han inte gillar småttingar 9 år och uppåt verkar gå bra. Han har även träffat två illrar nu helt nyligen å visade ingen större kärlek eller intresse för dom så jag vet inte vad han tycker om andra illrar.

Vi bor i Motala östergötland och är tacksama för svar då vår kille nu får aldeles för lite tid och uppmärksamhet

1000:- vill vi ha för honom och då medföljer transportväska, mat ,vetegrodsolja,träpellets till lådan, toalåda med huv,koppel, klotång och några favo leksaker. Om det är något av detta man inte vill ha så behöver man inte ta det självklart =)

Bogey
0

Bara ett litet tips. Du kan putta upp din tråd med ett litet "putt inlägg" så syns den i lista igen utan att du behöver skapa nya trådar hela tiden :-)

Bobo-the-Bobster
0

Bra tips tack Skrattande

Bobo-the-Bobster
0

puttar lite då så som rekomenderat Skrattande

Ingen som vill adoptera lille pälsen bobo Obestämd

Nåja hoppas på tur, han behöver kärlek å lite ruffs i pälsen

sanna82
0

Ville bara säga att det är otroligt konstigt att folk inte slåss om att få adoptera Bobo, han är jätte söt och verkar vara en väldigt trevlig liten krabat Glad

Jag har en kompis som förlorade sin iller vid nyår, ska prata med henne och se om hon är intresserad av en ny liten vän.

Hade gärna tagit honom själv men har två illrar och en katt så det är ganska fullt upp….

Lycka till lilla Bobo =)

Be a rainbow in someones cloud

mandariiin
0

tyvärr så kommer ju jag aldrig lyckas övertala sambon att vi ska ha yttligare en kille här hemma Rynkar på näsan annars hade det funnits ett hem hos oss….

Bobo-the-Bobster
0

Huggarns att det inte finns plats för en päls till Skrattande

Finns ett par i Örebro nu som kanske vill ha honom ,hoppas hoppas hoppas.

För lille bobsters skull han e ju så rysligt ensam å oompysslad nu ,vi altså husse å matte har ju ingen tid över för honom längre SUCK ! Vilken skurk man känner sig som när han vill leka å man bara inte orkar Gråter

mandariiin
0

kom till sthlm och hälsa på oss och våra pälsar, så kan nog Bobo flörta in sej hos sambon, då han gillar stora hanar mer än mina små "taniga" honor. haha

Bobo-the-Bobster
0

Hihi ja det kanske vore nåt. Men tyvär så har vi lite svårt att åka nånstans då vi har en dotter på ett år. Allt blir ju lite meckigare när man har barn Glad. Desutom jobbar min sambo 09 till 20 5 dar i veckan så vi ha inte mycke tid heller Obestämd

mandariiin
0

alltid svårt att planera saker med familj, barn och djur :P