vill ta med min mor
vill ta med min mor till lisebeg på julmaknad men iller kommer föra jaja livet är inte lätt

haha dit vill jag åka! jul i liseberg! hey kan vi inte typ ha en illerträff på liseberg? eller man kanske inte får ta med sig djur in? någon som vet?

Julmarkand är ju bara så roliga. Men det är klart i jämförelse med en iller så är illern skojigare :-) Kan man inte göra både och?
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
nej, men får inte ta med iller in på liseberg…vi har kollat ;)

men sara! om du går in o frågar snäääälst o viftar lite på ögonfransarna kanske det gåt ;D
har redan provat….hmm…å då jobbade dessutom exet där på sommrarna å kände alla…..fick ändå inte….vi har dessutom ringt dem å kollat, hade vart mysigt med lite julmarknad å iller mys

ja det hade det verkligen! hade varit perfekt..men men..går det inte så går det inte..vi får väl tända lite värmeljus hos dig sara o leka att vi är på liseberg då´rå =P
jo det hadde nog varit bra för då hadde vi fått med anna-carin men nu verkar det hopplöst jag ville dit den 25 nov men inet tanten det är typist henne barna får aldrig bestämma det får bara hon

eller lämna illrarna hemma…..nejmen vad e det jag säger??? lämna dem hemme??? fy skäms på mig ;)

haha men det är ju klart den 25 är det illerträff hos sofie o manne, dit måste man ju åka! =P
jaha inte sen lilla syster med på att åka dit den 25nov vad gör man för fel?????

Sara, nu vill jag veta vad Liseberg hade för ARGUMENT, till varför man inte får det?!

tror inte ens man får ta med sig hundar till liseberg holtz…har nog aldrig sett en hund där i alla fall…
NEJ endas folk som är blinda får ta in hund det vet jag
#11…inga djur var svaret vi fick….folk som beöker liseberg får ju inte ens gå på gräsmattan, och då får ju absolut inte djur det….tänk va mycket jobb det skulle bli för dem att plocka bajs hela tiden….hrmmmm….Däremot har de ju ett mini zoo inne! så djur finns det….
men det var ett år sen vi prata med dem…de kanske har kommit till sina sinnes fulla bruk å ändrat sig….hmmm
Men sen kan man nog smuggla in en iller i jackan så ingen ser…menförr eller senare kommer ju nån se den, å det vi alla vilken uppståndelse det brukar bli ;)

haha jaa iller är ju knappast det sikretaste husdjuret man kan ha =P

aha, okej..men dom sa inte direkt varför till dig lr?? anledningen liksom…eller e de bara för att dom e rädda för å plocka bajs?
nej..typ nått istil med att det är deras policy att inte släppa in djur…till viss del kan jag förstå det…hur kul är det för ett djur att vara på liseberg egentligen? massa massa folk, barn som skriker, maskiner som låter, å inget gräs att gå på….sen e det ju lugnare på vintern, och en iller bryr sig ändå inte så mycket om sånt….men plicyn e väl främst tänkt för hundar….

Jag kan tänka mig att de håller denna polycy rakt av för att inte få en massa tjaffsande liksom.
Men jag fick en idé, vad sägs om en illerträff till sommaren på Furuviks djurpark? Okej, de har inte sååå många karuseller men ändå. Och där är djr välkomna.
Audiatur et altera pars

Men det är ju iller träff i Nyköping då o då ska vi dit ju så du får vänta till den 2-dra advent så är det hihi.

Ahhh… va kul att man får ta in djur på furuvik!!
Vi älskar att åka till olika djurparker men på de vi varit på, har vi inte fått tagit in något djur pga av smittorisk! Men det är klart att furuvik har väl camping och så… då kanske det är mer "öppnare" när det gäller att tillåta gästernas djur!? Kunde inte hitta något om "egna djur" på deras hemsida… Har du kollat upp det med dem Åsa? Funkar det låter det ju som en skoj ide!!! Bonzo skulle verkligen gilla det!!!

Jag har haft med mig både hundar och illrar in dit. Inga problem. Så detta gör att vi blir lite förgrymmad när hundar blir lämnade kvar i bilarna och dör av värmeslag varenda sommar.
Så det är helt klart tillåtet. Kan berätta att mina har hetat det mest underfundiga namn där inne. Det värsta var nog när de sa att Kiara var en apa. ;-)
Audiatur et altera pars
Furuvik var det länge sen jag besökte. =)) Vore kul och åka dit. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.