Iller iFokus

Iller

Etikettertipsaccessoareraktiviteter
Läst 514 ggr
Gasoline
0

Illerträff runt Örebro - Ludvika

Jag vet att vi snackat om detta förut, men skulle man inte kunna dra ihop en illerträff i Örebro, Lindesberg, Ludvika eller borlänge? Vet inte riktigt om jag har missat att det blivit av, men skulle vara kul =)

Bogey
0

Det blir illerträff i Falun 30/5 om du är intresserad. Jag kommer att lägga upp en tråd med detaljerna om det inom en snar framtid. Bara jag kommit på vad jag ska skriva förutom datumet :-)

Gasoline
0

#1 Jo, jag läste det ;) Det blir bara så rysligt långt, det är 13 mil dit ;)

cacao
0

Borlänge-Falun ca 2 mils avstånd.

//Suss

Medarbetare på sajten irishcob

Gasoline
0

#3 Jaha, enligt min karl va det 13 mil till falun, men det är tydligen 9 till Borlänge, så då blir det 11 mil. Tycker väl att det borde vara någon som är intressaerd av att ha en träff i Örebro kanske, bor ju ett gäng illrar där.

cacao
0

Här är en enirokarta som visar vart Falun ligger.

Illerträff som sagt var i Falun den 30 Maj, mer info kommer inom kort!

//Suss

FALUN

Medarbetare på sajten irishcob

Gasoline
0

#5 Jo, jag vet. Tack för informationen =)

werner
0

Sist var det hemma hos Madde en träff har inte hört om någon i linde/örebro området i år men kommer väll, dock ej hemma hos oss det är trångare än hos Madde ^^

Gasoline
0

#7 Haha, ok. Nej, man kanske kan ha en ute om det är varmare ;) Attans att jag missade den träffen!

werner
0

#8 värsta är att det är svårt att planera väder :/ annars har vi stora gräsmattor här och hemma hos min farsa om det skulle vara så..

Gasoline
0

#9 Ja, jo. Jag satt faktiskt och tänkte på det. Men det borde ju lösa sig tycker jag. Det är ju ändå så ett tag kvar tills det blir "skonsamt" att vara ute en längre stund och va i princip stillastående.

Madde
0

Jag funderar på att ha en träff i höst. I vår känner jag att jag inte har tid. Då det är utställning, träff och så massa annat inplanerat.

Men runt september som jag hade förra året tror jag att det kanske blir en träff. Beroende på intresse. Vi är ju ändå rätt många i örebro som har iller. =)

Sen är det ju alltid skoj med folk utifrån oxå.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

sofie
0

Jag hade tänkt att ha träff men just nu är det otroligt mycke annat. Så jag får försöka ta det när det är lite lugnare.

Gasoline, vi får försöka hitta en dag som du kan komma hit och hälsa på.

werner
0

#11 Ja detta år kanske det slipper regna så vi kan vara utomhus, man fick smått klaustrofobi efter ett tag ^^

Jennsan
0

Hej!

Jag bor i Örebro, på väster och ska ha illerträff lördagen den 18 april. Alla är välkomna att ta med sina små älsklingar också naturligtvis. Det är bara att anmäla sig till mig så jag vet hur många vi blir. Du är varmt välkommen! Glad

Gasoline
0

#11 Det låter toppen =) Hoppas bara att jag har möjlighet att få komma då.

#12 Ja, det tycker jag. Men mitt Schema vart plötsligt mycket krånligare, då jag måste gå 08.40 - 16.00 varje dag =/ Måste nog nästan ta bilen in efter skolan eller på en helg.

#14 Jag har sagt att jag troligtvis kommer, eller med största säkerhet. (vet inte hur det blir med operationer osv). Men jag längtar =)