Vad ska ni göra i Hallowen
Vad ska ni göra nu när det är Haloween? Ska ni åka bort? Vem tar då hand om din iller?
Ska ni festa eller mysa? Ska ni tända ljus på kyrkogården för någon närar och kära?
Här hemma blir det lungt som vanligt. Barnen går bus eller godis och vi ska tända ett ljus i minneslunden till min mamma. Annars bara lungt.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Måste då få gå in och vara en liten besserwisser då ra…hehhee…Halloween var i tisdags…nu är det All Saints (alla helgons)…..vet detta eftersom jag är en liten häxa som råkar vara född på halloween….hihi…hoppas du inte blev purken nu Åsa ;)
För övrigt blir det bara tentaplugg i helgen…eller tja, försök till plugg om jag lyckas slita mig från iFokus vill säga ;)

ojoj tja jag e ju då va 20 bast så jag ska ju faktiskt…..inte ut å supa utan tvätta min brors kläder. tjohooo vilket liv man har men vad gör man inte för odågan, jag lånar ju faktiskt hans bil dessutom så åker han runt med våran filmutrustning (två tält, två sovsäckar och en 1.5m stor björn i baksätet). så lite är jag väl skylldig honom =P Men å andra sidan så ska vi leka bus med illrarna i helgen hade jag tänkt..få lite liv i döfläsket =P

#1: Din jäkla besserwisser. Men det är ju så att nu traskar ju alla barn bus eller godis på helgerna och alla som festar gör det på helgerna. Så det är nu som den riktiga hallowen är. din häxa. hihi
Audiatur et altera pars
hihihi nej…tisdag måste ju ändå var den hemska dan, eftersom då föddes ju jag….fråga mamma hehehe ;)

haha, ja det skulle vara det då. Men jag tror att du var sådan häxa att du kom för tidigt. ;-)
Audiatur et altera pars
nix…jag kom 17 dagar försent…gav mig fan på att jag skulle bli häxa och skorpion till råga på allt ;) Mamma var överlycklig…eller inte ;)
Jag ska bara sitta framför datorn och uggla som vanligt, tänka på dom som jag mist här i livet & dricka massvis med te.
Jag ska inte göra så mycket i helgen. Försöka städa lite. Eventuellt köra en vän till sin fars grav. Men annars ska jag bara ta det lugnt. =) Njuta av att inte göra något alls. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Jag är helt galen har fått julkänslor redan!
Hej! Idag har jag köpt en varmare jacka & varit och fikat med vänner!! Mys! Och fin jacka! 
Gick nyss på illerkvällspromenad, gick med Stacy & Casper och det var inte lätt då Stacy vill hugga honom. Men vi fick lite frisk luft i alla fall. Jag ska jobba lite imorgon sedan ska jag dricka lite vin och gå ut på krogen. På söndag ska jag försöka leta fram mina vinterkläder..brrr kallt ju! Kanske blir en liten promenix med illrarna då oxå…
Usch har så svårt att gå på graven får se hur det blir om vi besöker min sambos fars & våran illerkille Simons grav…kanske…

Håller med sarae, om man nu ska göra nått slags taskigt försök att planka en högtid så kan man väl iaf göra det på rätt dag!!! Halloween är varje år den 31 oktober och ingen annan dag. Men eftersom folk är okunniga ska jag på halloweenfest imorgon, eller kanske man ska säga allahelgonafest?.. fast det är ju lite orespekt mot de döda såklart.. nåväl, skål!

ja o jag sitter här i Dunkerque ska träna lite med min rullis har jag tänkt
Sedan ska jag nog gå till graven o hälsa på lite kolla hur det ser ut o så (min ex svärfar o svärmor ligger där om någon undrar) hadde jätte fin kontakt när dom levde

#11 mmm hälsa robert ifrån mig. =) ska tända ett ljus för honom ikväll

mm har gjort detta i morses. köpte blomor o satte dit
Jag ska tänka lite extra på min försvunna Ayla.
Mina barbn är sminkade och granna och är ute och "buse eller godis" ar.
Min man är bull och jobbar och min syster ska åka hem till lund idag. Men de blir en lugn och skön kväll. Förhoppningsvis med massa godis och bra filmer på TV!
(så va de med de sluta äta socker grejsen) heheh.
Men en gång är ingen gång :P

Min sambo anordnar en 70tals fest ikväll med massa kompisar.
#15 Åh va kul!!! Får jag komma? Orkar inte plugga!

Låter jättekul med festen. Fast ärligt talat, jag är för gammal för sådana nu. Här blir det lungt hemma framför tvn. ;-) Ja, och datorn. hihi
Audiatur et altera pars
sova =) hehe, har inget annat att göra… ta utt bebina på promenad tror jag fast Ronja inte gillar att gå ut när det e kallt…. stackaren
Jag ska jobba natt.
Börjar nu kl 22 och slutar kl 0615 imorgon.
Jobbade även natt igår så jag har sovit bort halva dagen redan