Iller iFokus

Iller

Etikettersajtenifokus
Läst 486 ggr
Faxlin
0

LinaN medarbetare

Vill med denna tråd önska LinaN välkommen in som Medarbetare inne på iller.
Hon har lovat vara mig till hjälp och rensa i trådar som det behöver rensas i. Och att hålla koll så att det inte blir otrevlighetr i trådarna.
Vi har också som ni märkt en hel del troll som härjar här inne. Genom att vi blir fler Medarbetare har vi större möjlighet att någon av oss är inne när trollen är det.

Så jag vill tacka LinaN för att hon komemr in och hjälper till. Välkommen in på iller.ifokus som Medarbetare.

Mvh Åsa Faxlin sajtvärd

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Faxlin
0

Kan då också göra tillägget så att alla vet vilka som är aktuella nu.
Jag har rensat borta oaktiva Medarbetare och har bara de aktiva kvar och de nya.

Så i dagsläget är det Madde, LiindaH och LinaN som är Medarbetare inne på iller. Jag kommer antagligen att lägga till en till snart om hon tackar ja.

Mvh Åsa Faxlin sajtvärd

Audiatur et altera pars

LinaN
0

Tack Åsa för förtroendet!

Jag kommer inte direkt skriva några artiklar, så ni andra får se mig mer som en städtant Cool

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

VeronicaKahlbäck
0

Välkommen:) städtanter kan vi nog inte få för många:P

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

Faxlin
0

Som sagt var, städtanter behövs här inne. ;-) Måste säga än en gång att jag är jätteglad att du ställer upp.

Audiatur et altera pars

Aviendha
0

Välkommen/grattis eller vad man nu kallar det ;) Hoppas du kommer trivas =)

LiindaH
0

härligt  välkommen in i gänget.

// Liinda

Sara
0

Super!

Sara

Satmaran
0

Välkommen städtanten! … eller heter det inte hygientekniker???

Hur som helst så kan det vara skönt för Åsa att slippa vara ensam hygientekniker. Hon kan snabbt drabbas av förslitningsskador och psykiska men, så som det kastas skräp här hur som helst ;) Åsa behöver en tid med mer varierade arbetsuppgifter =))

LinaN
0

Hihi, jodå jag trivs ju redan på forumet och nu när man kan städa bort troll direkt så blir det ännu roligare :)

cacao
0

Välkommen Lina! Du behövs :)

//Suss

Medarbetare på sajten irishcob

Norrskenets
0

Välkommen Lina!=)

Smex
0

hmm… undrar om de andra iFokus sajterna lider också var små "troll/virus" =S

men välkommen välkommen =)

ferretgirl
0

Välkommen LinaN, hoppas att du kan hjälpa Åsa och dom andra medarbetarna här inne  att hålla reda på oss så att allt blir braSkrattande. Välkommen in i värmen tjejen.

LiindaH
0

#12: Inte på dom jag sitter, Iller är nog den sajt som jag vet drabbas mest. Men sedan om det händer på fler sajter än dom jag sitter på har jag ingen aning om.

// Liinda

LinaN
0

på ridspport kryllar det av troll i omgångar. ofta samma troll men flera namn. sen har jag sett troll inne på råttor också.

tror att sajter som rör djur är mer sannolika att bli drabbade.

Aviendha
0

#15 Du kan ha en poäng. Har även funnits lite på relationer, då inom de känsligare ämnena och min lilla teori är att de dras till just känsliga ämnen. Dit passar ju våra älskade djur bra, samt sex och känslor, sjukdomar (ångest osv) och andra omtvistade frågor.

LinaN
0

#16 precis! De ger sig på folk som är engagerade och/eller känsliga och verkligen ställer till oreda. framförallt upprör folk rent generellt…

kom å tänka på det med, det fanns ju en del troll inne på häxor också som försökte omvända folk till den sanna tron på jesu kristi gud.

Madde
0

Välkommen hit som Medarbetare. =)

Madde // Medarbetare

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.