Agnez i andra veckan
Hejsan!!
Så har då Agnez gått in i sin andra dräktighetsvecka, änså länge så ser man inget på henne men hon har gått upp ca 10 gr i vikt sedan förra onsdagen. Vikten idag var 821gr mot ca 810 gr förra veckan. Vulvan är nu nästan helt nere igen på normal storlek. Hon har också blivit ännu mera kelen och ska pussas och krypa in i min armhåla och böka runt där. Samma sak gjorde hon förra året, hon blev till sist så kelig att hon nästan blev en plåga. När hon än såg mig så skulle hon upp i famnen och kela och pussas, så det blir nog samma sak i år. Iallafall om man ska bedömma efter hur hon har börjat nu.
Christel och en dräktig Agnez

Finns inget mysigare än gravida honor. De kan ligga och mysa o bli gosade hela kvällarna. Passa på att njuta ;)
Slemproppen gick på Maya imorse, så hon är inburad och bara väntar. Salsa ska ha till påsk, men är redan fet som en liten knubbsäl 1155 gram!!!
Vi önskar söta Agnez stort lycka till med bebisarna =))

#11 men trodde du inte att hon var skendräktig?
Ja, dom är mysiga när dom är dräktiga, även om Agnez är en väldigt kelig iller annars också, så är hon ändå extra mycket kelig när hon bär på valpar. Det har hon varit alla 3 gångerna som hon har haft valpar i magen, så jag hoppas hon för över lite till sina valpar när dom väl är födda.

#2 Jag är realist-pessimist av naturen, så jag förutsätter alltid att det går åt helevete ;) Misströstade ända till i söndags, då kände jag de första små rörelserna. Nu leker valparna hela havet stormar där inne =)) Alltså ingen tvekan. Nu kommer det smått!!!
#3 Mina töser är så härligt gosiga hela graviditeten, ja annars också, men redan dagen efter valparna fötts, så förvandlas de till blodtörstiga vampyrer ;) Tycker väl att jag inte ska blanda mig i det som dom sköter bäst själv =))

#4 ja men gud vad skönt att höra det=)