Ynk ynk säger Alinda
Stackars min kaxtös. Hon har i en veckas tid varit överkåt och sprungit runt och slickat och putsat alla hanar i nacken så dom är nästan pälslösa. Idag kom hämden. Valle och Belsebub insåg att damen luktade GOTT! Så hela dagen har dom jagat den stackars tjejen och släpat henne i nackskinnet och försökt para sig. Alinda skriker och piper och säger att hon inte vill men grabbarna lyssnar inte på det örat. Hon ligger till och med still i mitt knä när jag räddar henne från dom, det händer inte ofta det!
Så, så här ser det ut för tillfället… mina två kastrerade hanar verkar ha missat detaljen med att man bör ha kulor för att para sig.
haha, hon får nog skylla sig själv tösa. Man ska inte teasa pojkarna :D Då blir de alldeles galna… är det hon som är stor eller han som är liten (han som klänger på ryggen på henne)
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Både och=) Hon väger 1,1 och han ligger väl på 1,2 lite drygt just nu… sen är det väl vinkeln på det hela också

Men jisses, har du TVÅ sådana där?
Stackars Alinda. Här tror jag dusterna är över för den här gången. Det enda positiva med allt släpande fram och tillbaka är ju att golven är blanka och polerade.

#3 uppenbarligen…..
Jo golven blir fina och dom kan ju ta henne ur brunst men va sjutton, jag la ju ner pengar på implantat igår så dom behöver ju inte=p
Alinda tillhör väll också pip-och-skrik familjen? ( "TIMMY" saras valpar) här tussar honorna sönder varandras nackar :S

Alinda brukar aldrig pipa och skrika annars, hon är världens kaxigast tjeje här hemma…. men nu är hon rätt ynklig och kom till och med krypande självmant till mattes knä och la sig tillrätta…
Ojoj trodde hon var som Allora och Sara dom piper (pep) något enormt, Alea var ganska duktig också när dom var på besök sist :)
Haha så det kan gå =) Hon får helt enkelt trösta sig med att det går över snart och att de kullösa individerna inser att det inte är någon större idé ;)
Paulina