FY FANta....vad arg jag blir!!!!!
Hittade just den här!
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,922763,00.html
så jäävla hemskt! arg blir jag så att jag vill söka upp de förbannade svinen! (ursäkta mitt språk..men jag kan inte behäsrka mig)
blir så ledsen:( stackars djur:(

Hoppas den fan blir av med licensen. Så kanske fler lär sig att det kostar dem något att bete sig som idioter.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Ja! och hoppas att det blir av med något mer än så:(
Äh fy fan va hemskt! Låter nästan som om de försöker härma de filmer som gjordes i japan…lättklädda tjejer som dödar tex kattungar genom att trampa på dem…. Någon mer än jag som tycker att djurplågare skall ksatreras samt flås långsamt?

#3: Jag håller med dig till 100%
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
#3 håller med dig, samt dra bort naglarna på dem kanske?

#3 gärna för mig! det borde vara högre straff för djurplågeri….varför skulle det vara mindre farligt än att plåga/döda en människa? kan någon förklara det för mig??
Ja, det är detta jag inte fattar….ex. en varg "råkar" riva ett får…varför gör den det? Jo för att människan har bosatt sig i deras revir, och trängt ut dem mer och mer….vi är alltså på DERAS revir…så vad gör människan? Jo vi skjuter den "galna" vargen….en varg som gjort vad vilken människa som helst skulle göra…försvara sitt revir samt skaffa föda….om däremot en människa gör samma sak, letar vi upp och skjuter den människan då? Knappast, det är ju oetiskt…hrm…fram för en rättvisare värld, både för djuren och människorna….morrr…nu e sara arg….grrr
En underbar katt ägare har tydligen letat reda på killens nummer och ringt och skällt ut honom! Underbart!! Om det är någon mer som känner sig manad att ringa å skälla på honom, så hojta till!!!

#8 jag vill

eller knaske till och med et litet fint "" besök hemma hos honom! då jävlar. nån som vill me? och skjuta han i benen och händerna? och sen låta han förblöda? ;) jag BANGAR INTEE!

#3 *räcker upp handen* En till här som håller med… Man blir så arg när man läser sånt där… MORRR!!!
Tänk vad mkt som händer som inte filmas ute i skogarna av idiotas…
jag kan faktiskt inte förstå HUR någon han förmå sig att göra något sådant… :(

asså tänk hur mycket djur som plågas jusst nu :( (så ska mna ninte tänka) (A) Men iaf. HEMSKT HEMSKT.

Ja! jag håller med er alla här! det värsta är att man inte vet hur man kan påverka och hjälpa till:( känns som att man bara står och tittar på:(
det är tragist hur människor beter sig men så just människan den ende ras som kan utrota sig själv också…skickligt…
Tyvärr har ju Sverige inte så bra djurskydds lagar, bättre har de blivit sedan djurskyddsmyndigheterna kom till (viserligen hade de sina brister men skyddet för djuren blev ändå bättre än tidigare), nu tänker mderaterna lägga ner djurskyddet…jordbruksverket som hade de innan ska fortsätta med de, o som de flesta vet har jordbruksverkt massa "eget" att slöt och än en gång hamnar djurskydds frågorn på kant, kan man bli annat än less?

Alltså fy fan! Det finns inga ord! Vissa personer kan man inte kalla människor!