Funderar på en kompis till gordon..
Gordon är nu ensam.. Nelly gick bort för en vecka sedan. Det märks på han att han saknar henne.. Så nu funderar jag på att skaffa hem en polare till han som han kan sova ihop med och leka med..
Gordon är 4 i sommar. så jag tror inte han orkar med en valp. Han är en väldigt trött iller som mest bara sover! =) Så jag håller ögonen öppna för en omplacerings hane runt samma ålder.. Han måste vara runt 2 år i allafall.
Hjälper ni mig att kika runt? Vi bor i Örebro..
Jag ska hålla ögon och öron öppna. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Tack Madde!
Jag hojtar till om jag vet om någon :)

Tack ceciliaolucifer!

nog kommer jag hålla ögon och öron öppna =) Alltid trevligt att veta om att en iller kan få ett bra hem.
men har du checkat av omplaceringskordinatorerna? (oj vilket långt ord =P )

Tack Smex!
Vad är omplaceringskordinatorerna för något? aldrig hört talas om.. =)

#6 En Hulda kanske?

Jag håller med Hanna, borde inte Hulda passa utmärkt? Hon är väl 2 år om jag minns rätt. Hon har ju en egen tråd här inne.

en omplaceringskordinator är någon som har hand om omplaceringar i en förening tex.
nu vet jag inte riktigt vilka som är det men det håller kanske någon annan koll på?;)
Vet iaf att Cannaydia här inne är det!
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

Nja.. en tjej.. jag vet inte om jag orkar med en bestämd fröken igen! haha.. Vill helst ha en pojke…
Ok, men om det är någon som vet om en omplaceringshane så hör av er till mig! Tror Gordon börjar känna sig väldigt ensam..

Jag läste om Hulda.. Och hon hade fått hem redan! =) Jag har skrivit till annonsen på eniro. Får se om jag får något svar där ifrån!
Håller tummarna att det går vägen så du får hem en liten päls snart. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Inga napp.. mejlat på några illrar.. men dom försvinner lika snabbt som dom kommer ut på annons.. suck… nu börjar han verkligen bli ensam. stackars gordonski… han vill så gärna ha en kompis. Hör av er om ni hör något om en illerkille som behöver hem!

Killen på zoonen då? Han har ju inte hittat hem ännu. Sen finns det en kille i Västra Götaland, ligger också på zoonen tillsammans med en hona men de behövde inte flytta ihop.

Jag gick in på sidan du har lagt ut. Men jag hittade inte någon iller som var till salu på den. Är det någon annan sida du menar??
Finns en iller i Motala, Bobo-the-Bobster, som söker ny lya.

Här har du en ny från igår.
http://www.blocket.se/vi/20656446.htm?ca=15_s
Sen var det den här på zoonen jag tänkte på:

Sen finns ju den här, fast hon är ju en tjej.
Pillow jag pm:a dig om en liten illertjej… om du fortfarande letar.