Iller iFokus

Iller

Etikettertipsaccessoareraktiviteter
Läst 532 ggr
Strumpan
0

perfekt i sommar kanske?

Kolla vad jag ramlade över! I och för sig vet jag inte hur bra den är. Vad tror ni?

http://www.djurmaxi.se/product_info.php?cPath=2_48&products_id=2074

Mvh Jenny

FerretCrow
0

den måste ju vara kanon supervarma sommardagar

tortoise
0

De är bra! jag hade en sån till mina landsköldpaddor när det blev för varmt för dem

elinn
0

Den ser helt ok ut men tänk på att illrar är nyfikna och säkert kommer försöka stoppa in tassarna i fläkten. Så den måste ju sitta på säkert illeravstånd =)

FerretCrow
0

# 3 man kan ju sätta fast super smått/fint nät så luften iaf går igenom =)

VeronicaKahlbäck
0

Funderade nyss på om myggnät fungerar? :)

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

klarsferrets
0

tror inte att mygg nät är så bra då dom kan fastna med kona i detta,

Det bästa är nog att ta pelxi skiva och borra små hål och sätta framför,

VeronicaKahlbäck
0

det var just det där med klorna jag var fundersam över, Berit fastnade med en klo i en högtalare så vi fick ta en sväng till vetten och det är inte roligt att se dem halta runt:(

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

Saga85
0

Borde det inte funka att fästa på utsidan av transportburen? Utanför plastskårorna t.ex., borde ju gå att fixa med lite ståltråd och knåp.

klarsferrets
0

mm en transport bur kan dom sträka ut sitt lila ben genom gallret så man bör nog ändå säkra framför

cacao
0

Fundera på om inte en kyld fläkt kan ge samma effekt som AC i bilen, dvs att man sitter i kalldrag och drar på sig nackspärr och förkylning? Drag från en fläkt är ju aldrig speciellt bra och på en liten yta som ex vis en transportbur så kommer ju inte djuret unnan "blåsten" heller. Tror nog mer på skugga och frisk luft utan drag, blåst och att dom har friskt vatten tillgängligt.

//Suss

Medarbetare på sajten irishcob

Strumpan
0

Men man kan ju kanske välja vart man sätter den + att man kanske kan välja olika blåsstyrkor. Men som jag skrev i #0 Så vet jag inget om den. Illermänniskor är ett påhittigt folk Flört

Mvh Jenny

Norrskenets
0

Skulle va perfekt, tror det går att reglera styrkan. Ser iaf ut som man kan vrida för att få önskad fläkt.

JossanH
0

tror att ett lite kallt drag ær att føredra framfør værmeslag så att sætta en sådan på utsidan av transporten (på sidan tex får dom inte ut tassarna) nær man åker bil låter som ett bra førslag. Har dom hængmattor o filtar så måste dom inte ligga direkt i draget utan kan bædda ned sig o ændå ha det svalt :)

Sajtvärd på Iller.ifokus

Aviendha
0

En sådan hade jag behövt förra våren/sommaren när jag pendlade buss och Phoenix höll på att få värmeslag.

Strumpan
0

Men jag undrar hur länge en sån räcker. Men om man inte lägger in den i frysen som det står så blir det ju som en fläkt utan kyla. Det kan väl inte vara så farligt eller?

Mvh Jenny