Ska till Borlänge idag!
Hihih..japp! idag åker jag,pojkvännen, mamma och pappa til BOrlänge och shoppar lite! ska bli roligt=) så egentligen borde jag göra mig klar istället för att sitta här:p men ni vet hur det är med ifokus:P
jaja….kan ju meddela att det har kommit massor emd snö här i ludvika inatt:D så nu blir det snölycktor ikväll;)
hoppas att allt är toppen med er alla:D och för er som har lov nu(som jag) så hoppas jag att ni njuter. se till att ni slappnar av ordentligt=) och för er som jobbar hoppas jag att ni ser det ljusa i det hela=)
Hej då!:D ses nog senare ikväll:D
Puss och kram!
ha en trevlig dag. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Ha de så kul i blg, Jag var där i lördags (ja fyllde år då =) Men ja blev faktiskt besviken hittade inte mycket ja ville ha. Men hoppas du hittar något. Synd att du inte är här nu för då hade ja kunnat tippsa dig om ur och pen tror ja de heter. De hade rea på klockor och smycken m.m

hehe…ändrade planer:s Snöovädret i hela dalarna har gjort att vi har tvingats avvakta:S så vi är fortfarande hemma. får se om vi kanske kan komma iväg lite senare. synd att det ska vara så just idag när pappa har tagit ledigt:( men men…
#1 tack så mycket…vi gör ett nytt försök senare:D
#2 Gratttis i efterskott:D ååh…då ska ja in dit och kika senare:)tack=)

är din kille där nu?

#4 jaa..=) vi åker alltid upp hit tillsammans=)
vi kom till borlänge tillslut och jag hittade en hel del fina kläder:D dock var jackan jag ville ha förliten och min storlek fanns inte:s ska kolla nbär jag kommer hem till uppsala igen.. annars helt nöjd med tanke på att ALLA kläder jag testade sattt någorlunda bra:D det märks att ja har tappat 10 kg och 9 cm:D kul att shoppa nu mera:D