Iller iFokus

Iller

Etikett: off-topic
Läst 355 ggr
Faxlin
0

Nya i familjen (Ej iller)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Japp tänkte visa er lite vad som numera bor hos mig ;-)

Först ut är Missan Skygg. En av föräldrarna i familjen Skygg som går att läsa om inne på hittekatter.ifokus.
Alltså en av katterna som är med i den insamlingsauktion ni har varit med och bidragit till. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Faxlin
0

Så kommer då pappan i familjen Skygg. Mojje Skygg.
Han har gömt sig under täcket så fort jag är där. Men jag får kika på honom utan att han försöker gömma sig mer och utan att han säger något.

Audiatur et altera pars

Faxlin
0

Ja så har då äntligen Dixi fått sällskap. Här springer de och tokar i hagen. Dixi och Felicia.

Audiatur et altera pars

Faxlin
0

Ja och så enbart Felicia då :-)

Audiatur et altera pars

domiino
0

naaaw vad söta!

klarsferrets
0

va fina dom va .

Vad kull att det har blivit lite sälskap i hagen nu

domiino
0

hihi mama kul stavas med ett l, men du har rätt, kull är det =P läs det högt för dig själv så förstår du, kull..puss på dig

klarsferrets
0

ja ja men är man ordblind så är man .

Men som sagt jag bjuder gärna på tjälv .

Ett gått skrat förlänger livet o vi måste ja få ha lite kul här i forumet oxå eller hur

Men vet du madde har änltigen fått in i min skalle att det stavs foto och inte photo som jag alltid har skrivit.

Faxlin
0

#6: Först blev jag arg när jag läste ditt inlägg. Trött som man är tog det typ fem minuter innan jag fattade att det var du Emelie. hihi
Tänkte skälla lite på varför man hackar på någons stavning. men insåg att Anna kan dra dig i örat där hemma så mycket bättre än vad jag kan härifrån. ;-)

Audiatur et altera pars

sarae
0

hahaha…bråkstakarna Klar på gång igen ser jag ;)

Grattis Åsa till tillskotten, både häst och Katt! Dixi och Felivia ser ut att trivas! Härligt att det löste sig! Och Lycka till nu med herr o fru skygg!

domiino
0

hahahaha jaaadå åsa, lite sömn vore väl inte så illa va? trodde att du skulle förstå det var jag när jag skrev mamma..hihihi vad jag tycker om dig, ibland strular du till det för dig =P men rätt ska vara rätt så du får väl skälla lite på mig (vofvof). hihi

klarsferrets
0

Men i alla fall Åsa den ny lilla felica var jätte söt i all fall tycker jag .

okatter var söta oxå.

O Ja sarae vi är i gång i gen

sarae
0

Emelie…Mamma stavas med två M hehehehehe Räcka ut tungan Vad sägs om lite sömn för dig oxå? hihiihi

klarsferrets
0

bra tack sare en till som är på emelie i dag och inte bara jag Räcka ut tungan

domiino
0

nu råkar det vara såhär va då sara att…NÅGONSTANNS i världen så stavas mamma med ett m så tekniskt sätt så har jag inte stavat fel =P känn på den va

sarae
0

moahahha…å nånstans i världen så stavas kul med två L ….känn på den tillbax vetja ;) hihihhi

Åh där fick vi ännu en tråd att balla ur…sorry Åsa ;) Vi kan helt enkelt inte hålla oss på mattan idag ;)

klarsferrets
0

ja det är nog så att vi får göra som hotz sa satarta en tår som är till för att ballas ur av oss tre eller fler hihihi

domiino
0

hihihi..hahaha…tår..hihihi…du är kul ibland mamma…hahaha..(skrattar i min ensamhet här i sovrummet)

sarae
0

hihihi men det är ju inge kul att få en tråd som ska balla ur att balla ur! det är ju ingen sport ;)

Faxlin
0

haha, ni är ju skojiga ni.

Emelie jag är för trött för att få mama till mamma. ;-)
Voff voff på er. Nu har ni lyckats igen.

Hmm, jaja, mina nykomlingar mår bra i alla fall :-)

Audiatur et altera pars

domiino
0

haha men jag vet att du gillar mig åsa! =P

Faxlin
0

hehe, ja jag gör ju det ,-)

Audiatur et altera pars

domiino
0

jag vet =D=D

klarsferrets
0

=D=D vad betyder det .

för en gamling som inte fattar

sarae
0

det är en smile gubbe som skrattar stort ;) "Vänd" på den, så kanske du ser…

klarsferrets
0

okej

sarae
0

okej vänta nu….hoppas du inte sitter å försöker vända på datorn nu anna, det var inte så jag menade :) det är väääldigt dumt Räcka ut tungan

domiino
0

jadu sara, tänk på vad du säger till "den gamla", hon kanske till och med vänder på hela hyllan =P=P hihi var jag dum nu mamma?

sarae
0

hahaha…jag har ju sett henne "in action" så inget e ju omöjligt ;)

klarsferrets
0

nä just det inget är omöjligt . men jag vände inte på datorn jag la huvudet på sen men såg inget i alla fall hihi.

vi skulle nog behöva ha en lista på alla dessa olika tecken som kommer  upp så man fattar bättre . Det kan ju ni två göra så kan man ha den i gemte sig så man kan se den hihi

ni har ju inget att att göra eller hur

Roxanne
0

grattis grattis grattis :D:D:D:D:D:D:D va sööt dixi äär :D

Alwyn
0

vad förälskad jag blev i Mojje! Han va så lik min ögonsten som jag förlorade för inte så länge sedan Gråter

Roxanne
0

#31 hur förlorade du den?

Faxlin
0

#31: Ohh, vad lika de var.
Bara så du vet kommer Missan och Mojje komma iväg till ett riktigt hem så snart de blivit friska och sociala sedan. Här bor de bara som ett jourhem för att få tillbaka tron på mänskligheten. Kanske kan du fundera på om du vill öppna ditt hem för dessa två sötnosar ;-)

Audiatur et altera pars