iller kille på eniro säljs
iller kille på eniro säljs såg det nyss.
Okej, det vore ju bra om du lade till en länk sådana här gånger =)
Paulina

Jag har mejlat på annonsen! Och hoppas på svar… Vill ha en kompis till Gordon då hans flickvän gick bort för ett par veckor sedan. Är det fler annonser ni ser bort i kring, hojta! Han börjar känna sig väldigt ensam..

Tycker det är så sjukt att man skaffar ett djur för att mindre än ett år senare göra sig av med det. Jaja, jag vet att det kan uppstå mycket runt omkring som kan avgöra…men ändå, det enda man inte borde ha förutspått är väl allergi- även om man kan kolla upp sånt innan.
( Det är inte min iller som säljs. det var bara nån annons som jag såg :P )

#5 Allergi mot lller kan vara svåra att se på prov i förebyggande syfte då de flesta inte blivit utsatta för dessa allergener.
det finns tyvärr en massa oföutsedda saker som kan inträffa.
Jag var för ett och ett halvt år sen tvungen att akit omplacera mina illrar och dt är helt ärligt det absolut värsta jag varit med om i mitt liv, skulkänslorna och sorgen. Det är något som jag kommer att få leva med i hela mitt liv men aldrig komma över. det tog mej över ett år att ens kunna titta på en bild på en iller utan att bryta ihop.
Vad var mitt val att låta mina älsklingar lida i tvåmånader till?
jo för jag var hemlös i över två månader och illrarna var inte på ett bra ställe…
så man kanske kan tänka lite före man skriver om någon som man inte vet något om?
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

Jag har mejlat honom och då fick jag till svar att han var såld.