Vaknade av att något naffsade....
Så jäkla lyckliga två illrar kan vara för att dom lyckades komma ut och se den stora världen utanför vardagsrummet. Jag sover tydligen rätt hårt, hörde inte när skivan som satt i dörren hade lossnat och ramlat, dock vaknade jag när något naffsade överallt under täcket. Till min förvåning så var det en liten överlycklig iller. Boston studsade, hoppade och poppade omkring i sängen när jag försökte ta honom. Monty hittade jag under badkaret, dom hade vält ut allt som gick att välta ut i badrummet.
Man måste bara älska dom små odjuren. Nu ska jag försöka sova den timmen som är kvar :)
"Gooood moooorrron pappa!" =)
Paulina
Oo då känner man verkligen att det är måndag.. Ibland är dom bara helt underbara våra små kära bepälsade vänner, dom slutar aldrig att vara göra oss mattar och hussar lyckliga.. :)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Ja, dom lyckades igen en timme senare så man fick jaga dom små liven igen, vilket så klart var jääääättte roligt.
Men det är svårt att vara på dåligt humör när dom är så glada för det bus dom hittar på. Tror dom båda studsade omkring i över 20 minuter och poppade glatt innan dom somnade om.

Ja men det är äkta kärlek det där :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Jag som trodde jag hade en dålig iller-överskotts energi morgon ^^ Flygattack mot mig när jag fortfarande var med död än levande, bit i tån och dykning ned i tea koppen.. rätt dimmig morgon minns bara att sambon skratta högt när dom hoppade efter mina fötter jag höll i luften *murvel* kunde inte låta bli att förlåta MissTake när hon satt och väntade på mig och bad om att få bli upplyft när jag kom hem från dagens "hårda arbete"..
vad är en sån här berättelse utan bilder? ;)
#6 antingen galet rolig i huvudet eller väldigt torr i läsandet ^^ Får en väldigt fin bild i huvudet som en illustration eller serie klipp med hur man ser hans förvåning när en glad iller kollar upp under täcket ^^
Jag sover oxå hårt. För inte alltför länge sen när jag vaknade av väckarklockan skulle jag klia mig på låret kände jag att det var alldeles kladdigt på benet. När jag kollar efter vad det var så va jag blodig på benet efter fyra rivsår. Då hade ngn av rackarungarna varit uppe i min säng och rivit mig. Bara ngn morgon senare upptäckte jag samma sak fast då var det bara ett sår men mycket större.
Mvh Jenny

Hahaha, kul historia Werner.
Det slog mig inte alls i morse att -"hmmm.. detta bör jag nog föreviga och lägga upp på forumet" :)
Det var snarare:
Aj som f… Men AJ! Sluta! Vad i helv*! Hur kom du hit? Å nej, vad har ni gjort? Var är monty?
Sen följde det lite arbete att sätta upp grinden och leta efter Monty innan jag kom på att jag kunde kalla fram honom med en pipis. Sen skuttade dom omkring och var överlyckliga medans jag städade upp och kunde inte mer än le och skratta inombords. Dom trodde nog allvarligt att jag tyckte dom var busiga, söta, och tyckte det var kul att bli väckt på det viset. Och jag hade nog faktiskt föredragit det framför väckarklockan om det nu inte var kl 5 på morgonen. :P

#8 Det där är inte att sova hårt, det är ju att vara i koma!
Två ggr har jag vaknat av Kentucky i sängen. Ena ggn hade hon nypt fast sig i örat och andra ggn i näsan. Kan säga att det var inte skönt….
Mvh Jenny

#11 Lol! Nej det låter inte så skönt :) Tur att Monty är för gammal för att hoppa upp i sängen, Boston har inte visat dom tendenserna. Boston kör naffsa och spring. Ung. lika störigt som att ha någon peta en i sidan med fingret men det gör inte ont.
Fan värsta var när Zira hoppat upp i sängen och ville väll hämnas något jag inte visste jag hade gjort, (troligen för att hon inte får ha sambon för sig själv) så hon slog på stort och skulle döda mig, ett litet bet i halsen sen kastade jag ned henne med världens vrål.. så nu är hon väldigt på att sno rengörings medlet (hon snor flaskan och springer iväg), troligen ska hon förlägga mig i narkos med överdos av inhalerat rengörings medel så hon kan göra slag i saken på riktigt :S