Iller iFokus

Iller

Etikett: off-topic
Läst 604 ggr
klarsferrets
0

Ot min inredning är klar äntligen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu är äntligen deras hus eller kryp in färdig, Så nu ska jag snart börja med ute huset för dem

klarsferrets
0

så här ser 1-våning ut

klarsferrets
0

här kommer 2 dra våning

klarsferrets
0

oc till sist 3 dje våning

klarsferrets
0

Och deras lek hörna som de har ännu så länge hih så länge jag får som jag vill förstårs annars har vi leksaker över hela lägenheten hihih

Satmaran
0

Så fint du har fixat!!!

Där får dina pälsklingar det mysigt :)

ferretgirl
0

Vilket jobb du har gjort, tänk om man själv kunde vara lika flitig och ha orken till det. Skulle då också byggt en jätte bur som alla kunde vara i samtidigt och ha kul där också-

Saaba
0

Å vad läckert! Nu vill jag också bygga Skrattande

FerretCrow
0

Du är så duktig. kan inte jag få bli iller hemma hos dig =)

sotlynx
0

Om allt går bra med Irmas kastrering på det otäcka djursjukhuset, ska jag bygga ett slott åt henne hemma i köket!

( panikpanikpanik)

klarsferrets
0

#8 hihi vist om du gillar att springa i rör och att alltid när man ätit färdigt gå till bby gymet o troka av munen hihi

Tack alla är ganska stolt själv att jag till slut lyckades med häng puffar och sydda rör.

Har börjat med dera shus ute på balkongen me den blir nog inte klar förräns till juni antar jag hihih tar lite tid för migatt fixa allt .

#9 du ska se att det går med kastreringen.

FerretCrow
0

#10 haha ja jag kryper i lite större rör med sonen så det är ingen fara men du får gärna bjuda på annan mat =P

klarsferrets
0

#10 hihi jaså duger det inte med vitalin och lite barf mat emalan åt

och lite iller godis emelan åt

FerretCrow
0

#12 nja då ska det vaar finare barf och tillagat tack =)

Norrskenets
0

Va snyggt dom har fåttSkrattande *avis*

sarae
0

så fint det har blivit anna! mina pälsar e riktigt avis :P när kommer du å fixar min utegård? *visslar*

klarsferrets
0

kan ta det efter utställningen hihi

är ju som sagt hemma en stund inann jag åker i väg i gen kan ta med mig min verktygs låda m.m så kan vi sätta i gång.

Hehe har ju lite vin hemma så vi kan ta det samtidigt hahah blir nog ,mycket gjort då.

klarsferrets
0

ja justdet kommaer att ha en hel del bräder över så dåkan du ta dem. eller rättare sagt de små så kan du bygga ordentligt,

FerretCrow
0

Är det glas dörrar du har på framsidan eller är det plexi eller liknande?

klarsferrets
0

det är glas skjut dörrar som jag har.

3mm tjock glas skiva lättare att ren göra än plexi glas blir inte lika repigt häller.

Tyckte att det blev syggast så

FerretCrow
0

#19 jo det är ju kanon fint. kanske ska bygga något liknande om illrarna byter hus sedan. det är ju bra att kunna bygga på höjden men man vill ju ha vägg då så att dom inte klantar sig då dom busar och far över kanten=P