Iller iFokus

Iller

Etikett: allmänt-om-iller
Läst 466 ggr
[Cute]
0

OT Hur ser det ut hemma hos er..

.. Där du/ni och iller/ illrarna bor? :)

Berätta och gärna med bilder om ni har.

becka89
0

Hmm som ett bomb ner slag, När vi gott och väl städar så river illrarna det igen :P

Saga85
0

Är stökigt här också, men inte pga illern. Jag som trodde det skulle vara mer städat, men oj så mycket "illersäkra" saker man kan förvara i högar på golvet *hehe* Igår var jag t.ex. nära att slänga in Maja i garderoben när jag skulle skyffla in lite kläder ;)

becka89
0

#2 haha så har det hänt för oss med :P Ja man kan inte skylla allt på dom små liven ^^

Aviendha
0

Menar du bilder på hemmet? Har tänkt fota för vänners skull då jag bor långt hemifrån, men nu har det gått 6 månader och ännu inga bilder tagna ;)

I övrigt: En mysig etta med lite udda planlösning som parras mig och djuren yperligt. För att inte nämna min oförskämt stora dusch som jag kan ligga raklång i ;)

HannaM
0

Stökigt med ett i två hörn fuktskadat parkettgolv och laminat i köket (tack så hemskt mycket puckot som bodde innan!!) som börjar likna en puckelpist.

skrollan
0

har vi inte en sånhär tråd som man kan putta upp redan?

Musiken
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag bor i ett litet rum pa 15kvm kanske i ett radhus tillsammans med 4 andra studenter. Illrarna far inte vara i resten av huset dock, sa de far stanna pa mitt rum.

Mitt rum ar oftast stokigt. Rejalt stokigt. Och jag skyller garna pa Nisse :P Har ar han i full fart med att flytta pa toaladan.

Musiken
0

Och sa har fint hade han gjort neranfor sangen :P

Musiken
0

sahar ser det ut nar det ar stadat dock :)
(fast nu har jag stoppat in en dubbelsang istallet for barnsangen)

Musiken
0

#10 Snygga blommor ;)

Fruttisen
0

Förutom vårat kök, ser det nog ut som en sterlig visningslägenhet hemma hos oss. Hmm, ganska illertråkigt…men vi är ute flera gånger i veckan samt busar under täckena i sängen istället för att ha hinderbanor på golven :) Städa är mitt intresse typ, det gör mig lugn…hittar du dammråttor hos mig får du hittelön!

sarae
0

#12 när kommer du hit å hälsar på? hehehe

ferretgirl
0

Stökigt då illrarna mer än gärna plockar ut allt från sina ställen och lägger dom på andra platser eller mitt på golvet så man håller på att stå på öronen när man ska in på kvällen. Vi delar rum jag och mina illrar, jag har dom i 2 stora burar (varav den ena ska säljas då jag har köpt den buren som som Amhs illertorg har, med alla 3 delarna till av en kompis).

På fotot: Så här stökigt har dom bakom byrån varje dag, städar där ca 2-3 gånger/vecka bara ett par timmar senare så ser det likadant ut igen.