Bilder på illrar att låna?
Jag har, som jag skrivit några gånger redan, planer på Att skaffa iller och skulle därför vilja ha lite illerbilder att använda till blogg, bilddagbok, att skicka till vänner m.m.
Jag är strikt emot att använda bilder utan tillstånd så var kan man få tag i såna? Eller finns det kanske någon snäll människa som kan låna ut några åt mig?
(Skriver självklart vem bilden tillhör i så fall)
Ja, jag har ju några som du får låna. Något spec du vill ha? (Iofs så får du väl välja i fotoalbumet, men då ska de inte tas ur sammanhang eller vad an ska säga. Inget för reklam, annonser, lögner eller annat självklart ;)
Paulina
Åh, tack! Eftersom jag är fotograf själv är jag alltid noga med att berätta att det inte är jag som fotat samt var bilderna kommer ifrån. Om jag skulle vilja sno bilderna i något annat syfte hade jag nog inte frågat, så du kan vara lugn :)
Haha, ingen fara (mer som allmän info, det skadar inte. Inte alla som har koll eller tänker på det) Synd bara att jag inte har de allra bästa bilderna, skyller på kass kamera och svårfotade djur ;) Men hittar du något som duger så go ahead =)
Paulina
Jag har massa bilder att låna. Så länge man inte övertar och säger det är ens egna djur så bryr jag mig inte om vart kort hamnar.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Åh vad snällt, tack så mycket!

Jag har oxå en massa bilder om du behöver fler =)
Alltså, behöver gör jag ju inte… Men det är väldigt kul att kunna nörda och visa upp massor med bilder… När man inte har några själv! :)

Var ska jag skicka dem då?? Eller ska jag lägga upp några här?? 
Du får gärna lägga upp några här :)

http://therestess.bilddagboken.se, bara att välja och vraka =) men skulle vara kul att veta om och vilken bild du använde till vad osv =)
golf.ifokus.se
Vad snälla ni är… Och hemskt fina bilder har ni allihop!
#11 Men du, vilka sillar =)
Paulina

Åh, haha… Knasbollar!
Theres, jag bevakar dig på bdb nu bara så du vet. Lär bli en del kommentarer, och antagligen lite dumma frågor också! :P

Det är lugnt… jag svarar så gott jag kan :P
golf.ifokus.se
Åh, vilka fina bebisar!
# 25 Extra sööt tycker jag den var! Blir lite avis på denna iller : )

Du får även låna mina bilder i fotoalbumet och uppfödarsidorna om du vill. Men du kanske har tillräckligt. Men om du lånar någon så meddela mig så jag får se sen;)
Här finns bilder från -08 kullen www.freewebs.com/emmasillrar
Här kommer det finnas bilder på -09 kullen: www.freewebs.com/norrskenetsilleruppfodning
Åh, tack Emma! Jag tycker att Saga är så himla fin :)

#29 hehe så lite så. Ja det värsta är hon verkar veta det också;)