toalåda i rätt färg
Har suttit hela helgen framför mammas symaskin å sytt som en galning till pradas "utställnings"bur å retar mig som bara den på att allt är svart/rött förutom den nedrans hörntoalådan som är grå..har letat som en galning efter en svart eller röd toalåda som passar i en bur…hoppas innerligt att nån vet vart jag kan få tag på't??

Jag har, fast det blev du väl inte hjälpt av. Men på min zooaffär i Gävle har de röda toalådor. Vart bor du?
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Ja bor i skövde..ska snacka me djuraffärerna här en sista gång å se om dom kanske får in..vilken röd färg e de? haha..är nog alldeles för petig nu :P
#1 Är det hörntoalådor? Har bara sett dessa i grått och vitt. Kan vara intressant om dom finns i roligare färger. /Ammi
Kan du inte köpa sprayfärg och måla lådan/lådorna? Då kan man ju göra schabloner och måla mönster på den också om man vill
Fast jag vet ju inte om färgen är giftig eller inte. De kanske börjar gnaga på lådorna och får i sig en massa olämplig färg… Nåfon som vet om sprayfärg är giftig? Den flagar ju inte direkt eftersom det blir ett så hårt och tunnt lager.
Men vi kanske skulle kunna få den neråt i landet den som åsa har sett annars Holtz.
Du ska inte på någon illerträff snart??? =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
holtz: I vilka djurbutiker har du varit och tittat?

#3: Japp det är hörntoalåda som jag har i rött. ;-)
Audiatur et altera pars
Vi har en lilaserise färgad hörntoa.
#7 Den affären måste vi bara besöka, nästa gång jag kommer till dig!
#7 + #8: Vilka färger finns den i?
/Ammi

holtz kan du int elägga in bilder på den fina buren?=) det lät ritigt snyggt;)

#9. Du har ju varit där. ;-)
Audiatur et altera pars
#9 Oj jag vet inte. Beställde den från Hagsätrazoo.
# Jag känner igen det där med toalåds färgerna, det är nästan lättare att välja tyg efter toalåda 
Jag har gjort så att jag har satt skynke för toalådan i stället, dels för att illrarna ska ha lite privat när dom går på toa och dels för att toan inte ska synas. Jag tjuvade ideen från kattutställningsburarna.
på huveröds i göteborg har de lite roligare färger på lådorna…fast hörnlådor e det nog dåligt med…jag kör med en rektangulär, fast mycket mindre än en vanlig låda…de passar perfekt i våra burar holtz! Jag har köpt både röd och ljusrosa…
#11 Aha, men vi tar en sväng dit iaf…hade inte toalådor i tankarna, när vi var där sist. :-)

#15: Klart vi kan åka dit igen. hihi Fast det var inte den zoobutik vi besökte sisst du var här, utan den där lilla zoobutiken med burar i källaren vet du. :-)
Audiatur et altera pars

på tal om toalådor:p nån som vet vart det finnms röd/oranga?:P hehe

Öb hade vanliga röda nu för 29:-. sedan har DollarStore haft lite orange färgade lådor förrut. Detta är då vanliga lådor inte hörnlådor ska tilläggas.
Audiatur et altera pars

Har kollat på djurmagazinet och zoofias djurhörna här i skövde..glömde totalt av huveröds nu när ja va nere i gbg denna helg..kanske kan ta de nästa gång..men skynke va ju annars igen dålig idé om ja nu inte hittar nån…ingen som sett svart låda annars?

#18 okej!: ja..jag kanske skulle ha tillagt att jag nog vile ha hört=) eller vad är bäst?=)
#19..hmm svartlåda har jag nog missat…men annars kan du ju köpa en med ljus färg å måla den…typ hobby lack eller något…(giftfri färg kanske?)

#21 Ah, jag ska kolla upp det med. Kanske kan man göra likt det #4 skrev. Hade vart fräckt men vill ju verkligen kolla upp att det inte är det minsta spår om något giftigt och då kanske det skjuter iväg i pris. Men allt är värt att kollas ;)
(knepigt hej det blev på oss igår, rätt stressad va jag, haha)
hihihi jag såg det! Men det var underbart att få träffa lilla prada! Hon var såååååå fin! Tror mina ska få komma på hälso läger hos dig å snygga till sig lite ;)
På panduros barna avdelning lär de ju ha giftfri färg…finns väll sån som är speciellt för plast? Sen tror jag ju inte att pälsarna ska börja gnaga på bajslådor bara för att man får för sig att måla dem ..men man vet ju aldrig…sen e väl färgen inte lika farlig när den torkat??

Haha! Va glad jag blir att du tycker så och det hälsar Prada oxå ;) Hennes tanke va säkert att biffa till sig till en eventuell träff me dina busfrön för då är det hämnd som gäller :P HAHA ;)
ooh, ska spana in panduro me!! massa ideér ju..danke danke!
moahahaha…ja hon såg ju inte direkt lycklig ut när hon såg stitch ;) men jag förstår henne…hade oxå velat banka ihjäl honom efter att han varit så taskig i 3 veckor ;) så hon har mitt fulla stöd vid eventuella framtida hämndaktioner!
Ja, testa panduro…masssssa kul ;)