Iller iFokus

Iller

Etiketterleksakersovställenburarrum
Läst 810 ggr
Satmaran
0

Äntligen med hage :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Efter lång väntan på en hage som aldrig kom, brast tålamodet och jag beställde en billig variant från Anicare.

Den är färggrann och verkar funktionsduglig i alla fall :)

Satmaran
0

Maya fick så klart testa så den håller.

Satmaran
0

Attans!!! Det gick inte att gräva sig ut genom parketten!!!

Satmaran
0

Men kanske om jag puffar runt den så den ändrar form….?

Nähä, inte det heller :(

FerretCrow
0

Vilken fin. ska du ha den till att skärma av dom brunstiga djuren? tänk då på att det finns dom hanar som lätt hoppar över när det finns en hona som lockar=) men hur hög är denna? den ser högre ut en dom vanliga hagarna.

[Cute]
0

Verkar ju vara en toppen hage hehe :) Fanns det någon hemsida där du köpt den ifrån? Är själv på jakt efter en hage.. Kompostgaller fungerar ju inte hehe… :P

FerretCrow
0
sarae
0

¨åh den var ju riktigt cool! Tyvärr inte säker till nån utav mina monster :( riktigt prisvärd oxå!

Satmaran
0

#4 Ha ha! Njä, tror inte att den skulle stoppa en pilsk Salami, men han behöver inte skärmas av heller, han rör inte en hona han är klar med ;) Dessutom har han åkt iväg på sexcharter, all inklusive + villigt fruntimmer =)) Gottegrisen!!!

#7 Jag vet att det är lite för många tvärpinnar, men mina töser är inte så klättringsbenägna, så jag tror att det klarar sig. Tänkte att töserna ska ha den för att vara ifred när de ska få sina valpar.  Tanken är att jag ska sätta några krokar i väggarna sedan så att jag kan använda hagen mot en hörna och på så sätt få ett stort fredat utrymme till valparna. Det kan vara skönt även för mig att slippa 6 - 7 pirayor som hänger i tårna medans jag fixar frukost på morgonen =))

Klart prisvärd tycker jag. 449 kr inkl. frakt. Snabb leverans, den var här på en vecka. Den andra beställde jag runt lucia, och det har bara varit problem på problem, väntan och mer väntan, för att till slut få beskedet, att den troligen inte skulle komma in på ett par månader. Då gav jag upp!

Norrskenets
0

Grattis! Hoppas bara dom inte kommer på att det går att klättra. Risken finns att det går då det är så pass täta lodräta gallersträngar men det går kanske att knippsa av om dom kommer på det=)

FerretCrow
0

#8 haha vilken lyx han får då =P Ja kan ju skvallra till dig att Miilo kanske oxå ska på sådan kryssning. dom har det bra dom små liven…hihi

Norrskenets
0

#0 Kolla vilket härligt väder vi haft här uppeFlörtOskyldig tråden: Härligt snöväder!

Satmaran
0

#11 Åhh, jag har redan vridit mig grön av avund… Vi fick ett par flingor här också, men det ville inte ligga kvar. Nu har vi minusgrader, men klart och friskt, inte en flinga i sikte :(

Rasmus såg verkligen ut att njuta =))

Norrskenets
0

#12 hehe=). Jasså, va typiskt..härligt med en klar ch frisk luft men synd på frånvarande snö=/

Ja om, han gick så bra i kopplet men hemåt så vart han så bångstyrig och ville inte alls in*suck*