Vad ska ni göra i helgen?
Ja, nu är det lördag, igen. Vad hr ni för helg planer?
Själv ska jag göra storkok av mat till grabben som flyttat hemmifrån, fixa med djuren, och få färdig iFokus kalendern.
Städa och så förbereda för de små hittemissarna i stallet.
Tvätta hästtäcken inför vintern och mocka i hagen. Ja, det var väl liksom min helg det. Ja tänkte försöka hinna få ut en artikel eller två också. hihi
Men i kväll ska jag i alla fall njuta av potatisgratäng, med kött och en god sallad till. ;-)
Och så avslutningsvis lite godis. hihi
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Städa på kontoret o i lägenheten

själv jobbar jag hela helgen
sitter på jobbet, men har rast just nu..
jobbar till halv tio… så jag behöver inte bekymmra mig om vad jag ska hitta på..

Jag pluggar. Hehe, somnade visst med mysisarna i soffan en stund :)

Idag har det gjutits cementgolv i källaren. Vi har täppt igen det stora hålet i golvet som vi blev tvugna att göra eftersom avloppet pajat.
Imorrn blir det klickerkurs med Nala och sen ska Lina på line dance på kvällen.

jag ska plugga som 17:S…men ska även hinna me lite myskväll me sambon,hans kusin och hans syrra=)
Jag och illrarna skall ha en lugn slapparkväll på soffan medans husse är på hockey med kollegorna. Mysigt mysigt. Man behöver liksom vara själv ibland.

Håller med Therese, skönt att vara själv ibland =) Jag blir oxå ensam med djuren ikväll *skönt* Ska bara ligga på soffan och ha det skithärligt =)

haha pratade med Malin nyss…. När du lagade mat åsa… så jusste precis så har hon gått… så nu sitter åsa och äter kan jag meddela (A)
Jag sitter bänkad framför datorn i princip hela helgen. Håller på och jobbar med Svenska Tamillerföreningens nya hemsida. Sliter mitt hår i frustration! :D ;)
Blir nog en sväng till affären för att inhandla ett kilo godis. Hjälper förhoppningsvis.

#9: nehe, jag är ju här ju;-) Har pratat med Madde på msn faktiskt. hihi
Men okej, vi åt väldigt sent här. Och snart kommer godiset fram.
Audiatur et altera pars

#11, men åt malin själv då? :P

Plugga plugga och åter plugga…

#12: nej jag matade henne. hihi
Nejd hon åt hon ocks, men hon kom efter oss andra liksom. Hon var ju upptagen med msn. ;-)
Audiatur et altera pars

#14 då förstår jag
haha vad rolig hon är :D hur smakade maten då? *dregglar*

#15: Den var faktiskt jättegod. ;-)
Så det vart lite längre tid man satt och åt igår faktiskt.
Audiatur et altera pars

# 16 spara lite till mig 

I helgen har det varit fullt upp med pappa som haft kalas för han fyllt år så hela släkten kom! sen till pojkvännen för att gå på puben och dricka lite öl, söndag förm regnade det mest men sen kikade solen fram så fort på med selar på illrarna och ut på en härlig höstpromenad med massa härliga löv att bus i. =9

jag åt potatisgratäng nyss med fläskfilé :D
Oj vad gott det lät roxanne. =) nu blev jag sugen på mat. =) hihi
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Jag borde skrivit klart mitt PM om begrepp inom en årsredovisning. Men inte blivit mycket … men natten är ju lång 

Här käkade vi nyss, pommes med kebab. Gott det med. Men usch vad onyttig vi varit denna helg.
Audiatur et altera pars
klart man måste få vara lite onyttig på helgen. =)))

322 team Åsa? haha
Jag har oxå varit onyttig. Men klart man måste få göra något onyttigt ibland. Vad säger att man lever längre bara för att man äter korrekt hela tiden.

Åsa.F "Och så avslutningsvis lite godis. hihi"
-don´t even go there!! hehe ni vet alla hur det slutade förra helgen. Lördagskvällen var jag tvungen att åka på macken innan tolv på natten för att köpa gotta! 
aj aj
Vi har i alla fall haft kalas i helgen
ätit tårta, bullar, druckit bål
spelat lazer dome & bowlat
och idag hade vi min sambos mamma och farmor här på besök…
Hans farmor sa att hon läst i en tidning att om man kan ha en pingisboll under tuttarna så har man hängpattar. HAHA!
Och det skulle hon säga till sin syster som påstår att hon inte har hängpattar, dessutom hade hon hittat en pingisboll hemma.
Till råga på allt, dessa tanter är över 85 år!!

haha, de lät ju helfestliga. Sådana vill jag vara i den åldern med. ;-)
Själv blir jag bara sämre och sämre med förkylningen. Febern blir värre, halsmandlarna är nu stora som pingisbollar, näsan antingen rinner eller är förstoppad. Ömsom fryser och ömsom svettas.
Så nu ska jag krypa ner under täcket i soffan och tycka synd om mig själv ihop med en chokladkaka med dajm i ;-)
Audiatur et altera pars