Vad ska ni göra i helgen?
Ja, nu är det lördag, igen. Vad hr ni för helg planer?
Själv ska jag göra storkok av mat till grabben som flyttat hemmifrån, fixa med djuren, och få färdig iFokus kalendern.
Städa och så förbereda för de små hittemissarna i stallet.
Tvätta hästtäcken inför vintern och mocka i hagen. Ja, det var väl liksom min helg det. Ja tänkte försöka hinna få ut en artikel eller två också. hihi
Men i kväll ska jag i alla fall njuta av potatisgratäng, med kött och en god sallad till. ;-)
Och så avslutningsvis lite godis. hihi
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Städa på kontoret o i lägenheten

själv jobbar jag hela helgen
sitter på jobbet, men har rast just nu..
jobbar till halv tio… så jag behöver inte bekymmra mig om vad jag ska hitta på..

Jag pluggar. Hehe, somnade visst med mysisarna i soffan en stund :)

Idag har det gjutits cementgolv i källaren. Vi har täppt igen det stora hålet i golvet som vi blev tvugna att göra eftersom avloppet pajat.
Imorrn blir det klickerkurs med Nala och sen ska Lina på line dance på kvällen.

jag ska plugga som 17:S…men ska även hinna me lite myskväll me sambon,hans kusin och hans syrra=)
Jag och illrarna skall ha en lugn slapparkväll på soffan medans husse är på hockey med kollegorna. Mysigt mysigt. Man behöver liksom vara själv ibland.

Håller med Therese, skönt att vara själv ibland =) Jag blir oxå ensam med djuren ikväll *skönt* Ska bara ligga på soffan och ha det skithärligt =)

haha pratade med Malin nyss…. När du lagade mat åsa… så jusste precis så har hon gått… så nu sitter åsa och äter kan jag meddela (A)
Jag sitter bänkad framför datorn i princip hela helgen. Håller på och jobbar med Svenska Tamillerföreningens nya hemsida. Sliter mitt hår i frustration! :D ;)
Blir nog en sväng till affären för att inhandla ett kilo godis. Hjälper förhoppningsvis.

#9: nehe, jag är ju här ju;-) Har pratat med Madde på msn faktiskt. hihi
Men okej, vi åt väldigt sent här. Och snart kommer godiset fram.