Alla hjärtans dag-iller
Tävling där vinsten blir äran att få sin iller korad som alla hjärtans dag-illern =)
Regler:
Endast en bild per medlem
Bildern får innehålla flera illrar om så önskas
Man får redigera bilden, men man måste ha tagit alla bilder man redigerar ihop själv
Tävlingen pågår till den 12 februiari.
Sedan startas en omröstningstråd, och den 14 februari klockan 12.00 ser vi vem som har vunnit =)
golf.ifokus.se
Åh, vad roligt! Är det något speciellt som bilden ska visa, förutom en iller?
Paulina
Något som är förknippat med Alla Hjärtansdag vore ju inte fel och Ferretgirl har börjat bra där. =)
Kul initiativ av dig Theres.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Bah! Såklart! Underbart vad seg och förvillad man får vara ibland 
Paulina
Hihi inte lätt att hänga med jämt. Skyll på att det är fredag och man är slut efter en hel veckas studerande/jobb. =)

Den här hade jag gärna deltagit med men eftersom det är min bror so mtagit bilden så får jag nöja mig med att visa upp den som en fin kärleksfull bild.
# 6 Den där var verkligen söt! Bilden säger verkligen "Puss på dig kompis". (eller: "Kom ska jag hjälpa dig ta bort den ääääckliga vetegroddsoljan.")
Sara

#7 det bästa är att det inte ens är någon vetegroddsolja inblandad=) meja ville bara kolla till tott som sov så gott

# 10 Jisses, vilken ursöt bild!
Sara
# 12 Det är kärlek det! 
Sara
Här är ett till bidrag, kan inte låta bli fast att det bara ska vara ett bidrag/medlem. Men mitt första bidrag står fast, detta är liksom bara ett bonus foto jag hittade när jag gick igenom alla mina foto på datorn. Fotot är på Lilleman och en av Ronjas valpar från min allra första valpkull som föddes i juli 02. Han verkligen älskade dom valparna, absoluta favoriter var Rigel och Musca. Tror det är Rigel som ligger vid sidan om Lilleman, för Musca var en väldig mörk iller.
Oo vilka massa söta bilder, måste ja hem och leta i min samling :)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
Alla fotona är jätte söta, kommer att bli svårt att rösta fram en vinnare bland dom.

Snart är tiden ute =)
golf.ifokus.se

Nu får ni inte skicka in fler bidrag ;)
golf.ifokus.se
Då låser jag den här tråden, så att ingen mer kan lägga in något.
Madde // medarbetare