Intresserad av illerträff i Norrköping?
Finns det något intresse av en illerträff i Norrköping? Om så skulle det vara kul att ha en. :) Jag skulle tycka det var helmysigt med en, men kanske när det är lite varmare ute. Någon som har någon ide eller något förslag kanske?
jag kommer iaf :)
Hehe va skojjigt. Men haha nu måste jag själv fråga eftersom jag aldrig varit på någon träff… har hört att inte alla tar med sig sina illrar… men det kan man väl göra? det är väl det som 'r det roliga i allt… :O eller?
#2, roligt och roligt, jag tar inte med mina på träffar längre pga att dom både åkt på skabb och magsjuka på illerträffar.

Jag kommer gärna på en träff, utan illrar men med gubbe. Att prata iller är nog så skoj för mig =)
#3 oj då. inte bra alls. Så man kommer bara själv? Då måste man ju typ ta en fika eller något om man inte är så många. :P
#4 med gubbe? haha jag med förmodligen. :D eller ja, gubbe o gubbe. :P Synd att säga. :)
#5 Många tar ju med sig sina pälsar på träffar, men man riskerar ju att de åker på något trist tyvärr, vilket gör att en del väljer att avstå.
Paulina
#6 jo jag har med hört det. men om man vet vilka som kommer och ingen vill ha med sina kanske man själv tar med sig sina. skratt