Iller iFokus

Iller

Etikett: off-topic
Läst 175 ggr
Faxlin
0

Nödrop från Norr på hittekatter.

http://hittekatter.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=73252457-4c45-40de-a2ad-185090227841

Gå gärna in här och titta och se om ni kan hjälpa dessa små stackars hittekatter. Att alla djur får det bra är något jag vet att vi alla vill. Även om det i detta fall inte är illrar så kan ni kanske avvara en tia.
Inget belopp är för litet.
Mvh Åsa och katterna Mojje och Missan

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

sarae
0

Nu har jag pmat om konto nummer! Hoppas jag får det snart så jag oxå kan bidra med en liten slant!

Faxlin
0

Jättebra Sara. Då blir missarna glada.

Audiatur et altera pars

Faxlin
0

*putt*

Audiatur et altera pars

sarae
0

Nu har jag bidragit med lite…jag lovar Åsa..inga femtioöringar eller enkronor Flört

Faxlin
0

haha, det var ju snällt. Men Sara när det gäller att hjälpa dessa missar så är även en femtioöring eller en krona bra. ;-)
Allt emottages tacksamt och allt kommer bli redovisat inne på hittekatter. Så det finns inga funderingar på vart pengarna går och hur de används.

Audiatur et altera pars

sarae
0

ska missarna fortfarande hem till dig Åsa? Va underbar du e som värnar om alla djur! du e en riktig HK (Hedersknyffel)!

Faxlin
0

#7: Ja missarna ska hem till mig. Sedan får vi se hur lång tid det tar innan de är mogna för att flytta till ett permanent hem. ;-)

Audiatur et altera pars

Faxlin
0

*puttar upp denna lite igen* Detta då dessa kissar är i sjukligt behov av hjälp.

Audiatur et altera pars

Nettan
0

nu har jag skänkt en slant.

Faxlin
0

Gulligt av dig Nettan.

Audiatur et altera pars

Nettan
0

Det känns som ett måste för mig. Jag såg hur mycket vi fick in till Thea och Nova pga alla underbara människor. Självklart vill jag hjälpa dessa små kissar till en möjlighet för ett bättre liv.

Faxlin
0

Upgrade your email with 1000's of emoticon icons

Vill ännu en gång tacka er som här innifrån varit så underbar och hjälpt de Misse Och Mojje med en slant.
Ni som känner att ni kan ge bara en tia om så är kan gå in på hittekatter så får ni kontonummer där. ;-)

Audiatur et altera pars

Madde
0

oj vilka söta katter. =) hihihi

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Faxlin
0

Audiatur et altera pars

Madde
0

Det var mig en jättesöt kisse. =)

Faxlin
0

#15: Det är Mojje och Missans ena bebis.

Audiatur et altera pars

Madde
0

Ok jättesöt i alla fall

Roxanne
0

#14 ser nästan ut som min doris :P