Två illergrabbar söker nytt hem
En viltfärgad kille ca 2år och en albino kille ca 3år söker ett kärleksfullt hem attfå komma till. Båda är kastrerade. Duktiga på lådan och testar nya människor genom att ge dem ett nyp. De vill ha kvalitetsfoder och gärna en köttbit då och då. Ett hem där de får mycket uppmärksamhet och springa o busa fritt. Grabbarna flyttar helt tillsammans, de finns just nu i mellersta Sverige mellan Karlstad och Örebro.
Intresserad? Berätta mer om dej och maila till: omplacering@illervanner.se eller ring: 073-6764436 /Malin
*putt*

putt
putt :-)

putt
putt
putt
putt
putt

är inte det dimon & fungo?
*putt*
någon bild på dom?

putt
putt
Annonsen är ännu aktuell!

vad ska ni ha för dem?
Vart finns dom?

Det står i översta inlägget var de finns. Där står det också att man ska maila ifall man är intresserad.
Puttar upp grabbarnas annons. Snälla killar som inte är speciellt komplicerade.
fy tusan vad tjusiga pojkar.. Vill haaa
intresserad har mejlat henne men inget svar:/

#23> Prova ring då, hon kollar rätt sällan mailen tror jag! Numret står ju åxå där uppe! :-) Lycka till!
#24 Tack jo hoppas att jag når henne på telefonen istället.
puttar upp
putt
putt
putt
*Putt för grabbarna*
Har ju vart intresserad av Demon tidigare. Jag känner inte att jag vill ha två, det dubblar ju mitt illerbestånd rätt tejält ;)
Hoppas de får ett bra hem!
Paulina
Har dem inte fått hem ännu?
Då får vi hjälpas åt att *PUTTA* =)
putt
Grabbarna finns ännu kvar, de är vana med hund som kommer på besök i akuthemmet och det funkar bra.

*putt*
#34 är det dom som kostar 1600 eller något sånt?
putt
putt

putt
Puttar upp killarnas annons.
puttar
putt6

puttar för de stiliga pojkarna!
*puttar*
*putt*
putt för grabbarna
puttar om de ännu inte fått ett hem…

Jag har träffat dom har killarna o de är riktiga charmtroll, påminde lite om mina Timon o Zebben! så det är var en liten putt ja:)
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus
Killarna är omplacerade. Tråden kan låsas.
För att se aktuella illrar för omplacering se hemsidan www.illervanner.se under annonserna

men gud va bra:)
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

Bra, då låser jag denna tråd.
Mvh Åsa Faxlin sajtvärd
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars